google analytics

Saturday, March 5, 2022

Що занадто то нездрово

Все вірно каже. Їхав - було абсолютно таке саме враження. І це переросло в проблему вже тепер загальнодержавну. Отже, люди на місцях зорганізувались настільки, що просто блокують рух і сповільнюють його корисним вантажам і біженцям.
Чому цим взагалі займаються місцеві для мене було загадкою з самого початку. В нас є купа поліції, нацгвардії, і інших спецслужб, працівники яких спеціально натреновані на виявлення підозрілих об'єктів на дорозі. Натомість, на дорогах часто стоять пацани, яким банально скучно, і вуйки з двостволками, які оглядають просто всі машини підряд, створюючи шалені корки. В тому числі, як виявилось, для військових конвоїв, бо це повністю блочить дорогу. Причому оглядають настільки непрофесійно і довго, що болять очі дивитись.
Історія моя особиста - випотрошена машина зі мною, жінкою, дитиною, на львівських номерах, яка є у всіх базах і всі документи в порядку. На%уя?
Історія №2 - зупинився поспати, звернувши з дороги, місце глухе і з дороги майже не проглядається. Підійшли двоє, постукали, я спав. Розпитали хто і куди, поговорили. Дивлюсь, а в них в кишенях руки (холодно), підійшло двоє з двох, з одного боку (!). Питаюсь - зброю вам дали? А як же - кажуть - он вона - в машині!! (машина метрів за тридцять). Бляха, я дебелий, стрьомний, і апще як ніхто схожий на диверсанта штрих! Куди до мене без зброї підходити 🙂 Це ж просто самогубці без жодної підготовки і навіть логіки.
Історія №3, яку чую щодня. Люди їдуть по 20-30 годин 200-300 км, все через блокпост, який тупо зупиняє і оглядає всі машини.
І, доречі, підмітив - там, де працює поліція, такого трешу немає - в них натреноване око, і вони оглядають лише підозрілих, і роблять це швидко і ефективно.
Я все розумію - ви хочете допомогти. Але будь ласка, проведіть їм хоч якийсь тренінг! А місцеві - не будьте параноіками, перетворюючи все це на ї%аний цирк з конями...

No comments: