google analytics

Friday, March 4, 2022

А СБУ все робило вірно...

Потрібно сказати, що я до останнього вечора абсолютно не вірив у війну з рашизмом. Але. Місяців за 5-6 до війни я помітив, що з'явилось прямо дуже багато блогерів, що заперечували державний лад, займались юридичним тролінгом влади, поліції, місцевої влади, називали себе живими людьми а не громадянами, заперечували всі дії влади по боротьбі з ковідом, і т.д. Вони дивовижним чином збігались і переплітались з антиваксерським рухом Стахіва, Стремоусовим, і іншими фріками. Ними потім зацікавилась СБУ, яка подала інформацію про їх дотичність до спецслужб рф, але вірилось у все це слабо. Непокоїло мене одне. Я мав постійні флешбеки з фільмів-книжок про війну, з яких знав, що перед війною агресор завжди засилає на іншу територію подібних підарасів, в якості такої собі інформаційної артпідготовки.
 

І от тепер можна зробити висновки. Фріками вони виявились лише на перший погляд. А якраз СБУ все робило вірно. Всі вони з 25.02 просто взяли і... зникли. Їх просто не стало. Я навмисне всіх обійшов. Їх немає. Всіх, крім Стахіва, який, наскільки я знаю, ніде не висловив свою позицію, і просто розповідає з єбанутим виглядом про гуманітарні проблеми, натякаючи на всесвітню змову рептилоїдів.
Зникло також практично все ОПЗЖ. Вони тепер розповідають ідіотські мантри на тему лішбинебиловайни, давайте домовлятись, і інше.
Всі ці люди були просто... агентами.
Я щиро сподіваюсь, що наближчим часом СБУ розбереться зі зміями, і матиме час взятись за глистів. І всіх цих підарасів в кращому випадку з ганьбою позбавлять громадянства, а в більш справедливому просто пустять в розхід. Земля від цього негуманного акту стане лише чистішою...

No comments: