google analytics

Tuesday, March 8, 2022

Денацифікація триває по плану...

О%уєнно, я вам скажу, нас денацифікували. Тринадцять днів тому я був добрий і мирний, наче кульбабка. Тепер для мене кожен росіянин апріорі убивця і терорист, якщо не доведено зворотнє, і я тішусь кожною відірваною ногою в москальському чорному берці. Можу прям сидіти і втикати по кілька хвилин, як на вогонь.

Від російської мови мене почало тіпати. Все, що сказано чи написано російською, для мене тепер апріорі 3.14здьож, якщо не доведено зворотнє. Доречі, визначити чи росіянин пи%дить - дуже просто. Якщо рот відкритий - значить пи%дить.
З команди, майже суцільно москворотої до війни, відданими апщепанятнаму лишаються одиниці, і то думаю що ненадовго.
Не менш успішно триває і демілітаризація України. Тринадцять днів тому я вивчав на ютубі технології замішування міцного бетону, і обирав торцювальну пилу. Тепер мій ютуб заповнений іншим. Я знаю як правильно стріляти з АК, юзати Джавеліни, НЛАВ, знаю як єбашить Байрактар, і навіть наспівую пісню про його успіхи на фронті.
І це я простий мирний штрих, який мух від павуків рятує
Ну що, @Хуйло, як там твоя мнагахадовочка? По плану все, да? 😆


No comments: