google analytics

Tuesday, January 20, 2015

Змінювати світ - просто

Замість постійно скиглити і побиватись через недосконалість світу, варто взятись його покращувати. Зараз це моє хобі, і це найкраще хобі з усіх, які я мав. Це - просто, цікаво, весело, і приносить відчуття місії, якого бракує більшості людей.

Доброго дня!
Люблю відвідувати Ваш ресторан, але в жовтні 2014 року отримав там доволі сильний опік руки трохи нижче плеча. Як це сталось? Я вставав з крісла, і торкнувся рукою лампочки, вкрученої в велосипедне колесо на другому поверсі. Я маю фото на другий день, але це малоприємне видовище. Добре помітний шрам лишився і донині. Тоді я дуже ввічливо повідомив офіціантку про цей прикрий факт, і вона обіцяла повідомити керівнику закладу. Але на минулому тижні я знову зайшов, і всі лампочки (принаймні на першому поверсі) - на місці. Також, позавчора я написав листа в Фест через контактну форму на їх сайті, але відповіді - нема.

Будь ласка, виправте це, це ж просто. Малопотужна лампочка, або якийсь екран, або енергоощадна лампочка - варіантів багато.
Мені б не хотілось надавати цій історії розголосу, і повідомляти інспекцію з захисту прав споживачів. А найбільше не хотілося б, щоб моя, чи чиясь ще дитина, торкнулась цієї лампи лицем (це якраз рівень обличчя дитини), і отримала проблему на все життя. Або якась дівчина, якій завтра виходити заміж з покаліченим лампою плечем.
Дякую.

Відповідь прийшла одразу:
Доброго дня, Євгене!
Дякую Вам за зворотній зв"язок, завдяки Вам стаємо кращими. Нам дуже прикро,що таке трапилось. Обов"язково виправимо це! А Вас запрошуємо на горнятко кави!
Вдалого Вам дня!
Навіть якщо Вам пофіг світ, Вам же не пофіг кава? :)

No comments: