google analytics

Thursday, December 15, 2011

Бізнес по-українськи

Почнемо з прикладів. Дві історії з життя, обидві стосуються однієї теми - приведення до ладу вхідної брами в будинок. Домовився я з майстром - класний такий розумний хлопець з місцевим колоритом. Довго-довго консультувались, і нарешті одного вечора він дзвонить і каже - мені потрібен завдаток на матеріали - давай гроші, завтра все куплю, післязавтра - все зроблю.
- А як Вам гроші передати ? 
- Та я до Вас заїду, то не проблема.
- Але ж вже трохи пізно, вже 9-та вечора, Вам буде зручно ?
- Так, ноу проблем.
- Ну ок, чекаю.

Чекав 2 години, не лягав спати, думаю - може щось сталось з чоловіком. Набираю, чую здивований голос:
- Так ?
- Ігор, Ви де ?
- Вдома. (!!!)
- Ви до мене не приїдете ? Ми ж домовлялись ?!
- А, та Ви знаєте, я вирішив сьогодні не їхати (!!!). Може якось завтра ?

        Минув рік. І ми вирішили поставити кодовий замок на під"їзд. Підрядник Діма справив дуже хороше враження - акуратно відповідав на дзвінки, відзвонював, приходив, акуратно взяв завдаток, і на ранок пообіцяв прийти і все зробити. Я, як управдом-початківець, чекаю монтажників до 9:30, потім дзвоню, а в атвєт тішина ! Дзвонив раз 20, в обід Діма телефон відключив. Ну, думаю - вчора було Андрія - певно десь ригає, не буду турбувати. Знаю - цей процес вимагає концентрації і самовіддачі , тут вже не до дзвінків. Хоча сам я, маючи деякий досвід абільних вазліяній, слабо уявляю як можна так напитись, щоб не бути гідним взяти трубку.
         В районі 5-ї вечора Діма, прочистивши очевидно організм, передзвонив сам. Промямливши якісь невнятні напіввибачення, він сказав, що завтра вранці буде вже стопудняк.
            Сьогодні в 9:30 я набрав Діму, з надією почути коли ж вони нарешті прибудуть, і відпустять мене на роботу. А трубку-то ніхто не бере !! Другий, третій,... з 5-го разу я почув "Я передзвоню", і ще через хвилин 20 передзвонив не він, а інший чувак, який знову пообіцяв прибути за годину. Ясно, що знову жодних натяків на вибачення я не почув.

А тепер трохи теорії. Теорії безвідповідальності і роздовбайства - двох людських якостей, які, за моїми спостереженнями, на наших теренах цвітуть буйним цвітом. Ніколи цього не розумів. Ну невже важко набрати 7 цифр, і попередити про зміну планів ??? Дуже просто, і нічого не коштує ні в часі ні в грошах, та з якоїсь причини дуже багато людей не вважають це за потрібне. Можливо тому, що їм пос...ти на інших, їхній час, нерви, і почуття...

No comments: