google analytics

Sunday, December 4, 2011

Мандрівки і візи

Цей пост більше пасував би до сайту За...ло, але для історії краще його запостити на блог.
Наскільки я люблю мандрувати, настільки ж ненавиджу процес оформлення віз. Таке враження, що консуляти спеціально таким чином виписують правила на своїх сайтах, щоб людям було важче розібратись. Де приклади заповнень з розписаними по пунктам варіантами ? Де FAQs ?? Людоньки, цю велику штуку придумали давно, і світ активно нею сі користує ! Тисячі людей мають одні й ті самі проблеми при заповненні цих йо...их численних папірців, але консулят ніколи не викладе типові питання і відповіді на них, та не покаже на сайті банальний приклад заповнення анкет. Чому ?? Можливо, тому, що посередикам і працівникам колл-центрів при консулятах треба якось жити ? Кожного разу при кожній візі  має бути якийсь ганч - в Англії божевільна анкета на 100+ питань, яка заповнюється по 2 дні, і не наробити помилок в якій дуже важко. Плюс переклади документів, і неймовірна кількість інших папірців всіх марок і систем. В Італії анкета українською, яку не можна заповнювати українською, про що ніде не написано !
Думав, що хоч в Польщу буде простіше, і дійсно - заходиш на сайт, і хоч пояснень знову майже нема, і прикладів заповнення теж, так-сяк, трохи погугливши - розібратись можна. В меню свього два пункти - "заповнити анкету" і "зареєструвати анкету". 

Йдемо в "Заповнення", там читаємо, що анкету після заповнення необхідно зареєструвати - для призначення зустрічі. Як - не написано, але заповню і мабуть буде ясно.
Заповнення першої анкети мене надихнуло - година і все готово. Після британської анкети мене шенгенською не налякаєш. Перевіряємо, сабмітимо - пабєда !
"Вітаємо Вас, номер Вашої анкети: 222322322". "Скачати".
Качаємо, відкривається ПДФка, друкую, і задоволений результатами двогодинної праці складаю все у файлик. 
Таакс, тепер треба зареєструвати. Для цього є другий пункт (див вище), який веде от сюди:
Тут написаний інший процес - спочатку реєструємо, а потім заповнюємо, але ж не може бути все так тупо ?? В мене ж навіть номер є !
Вводимо капчу, йдемо далі, і тут нам ввічливо пропонують заповнити ті самі анкети... заново !!!
"Йоб вашу мать. Піі Пі Піііі Пііпіпіпіпі" "Ви не праві" - сказав я декілька разів вголос, і зрозумів, що зареєструвати заповнену анкету я не зможу ! Її треба заповнити тут ще раз.
Спочатку я думав, що то я один такий дебіл, але дзвінок другу, який щойно проходив той самий процес, мене дещо заспокоїв - він теж на граблі наступав, правда на інші, але такі ж гострі.

Замахали !!!

No comments: