google analytics

Wednesday, October 16, 2019

HBO Chernobyl



Подивився кілька фрагментів серіалу НБО Чорнобиль.

В гелікоптері:
- Расскажите как работает реактор или солдат выкинет Вас из вертолета!
(академіку!)

- Пролетайте над реактором, или я Вас застрелю
(с%ка, пілота в повітрі застрелить, цвяхи б з цих людей робити!)
Далі міністр вугільної промисловості (!) розповідає чумазим шахтарям про аварію, з солдатом-автоматником за спиною!!!
Орнув. Переглянув. Орнув тричі :)
Це ж сцена з армагедона, бракує лише прапора США :)


     Уявіть, що є фільм про Шаолінь, зветься Серце Монаха. Фільм про бойові мистецтва що практикували монахи Китаю. Правда, практикували, було таке. В фільмі монахи літають, ходять по воді, повзають під землею, і вбивають супротивника силою думки.
Чи це можна вважати доброю "гіперболою" для висвітлення теми бойових мистецтв Китаю, і добрим режисерським ходом? Мій поінт - ні, це просто треш, гавно, і халтура, я припинив дивитись таке кіно років в 12-13. Прискор зйомку, додай огоньку, зроби це якісно - оце гіпербола! А це просто лайно. Я думав такого давно не знімають, аж поки не подивився кілька фрагментів Чорнобиля. Я офігів спочатку від самого цього гівна, потім від того, що люди це лайно хвалять, а остаточно - коли зрозумів, чому хвалять. Вони реально вірять що монахи можуть літати по воді, повзати під землею, і виколювати очі супротивника х%єм. І це с%ка дуже сумно.

No comments: