google analytics

Tuesday, December 16, 2014

GoreTex vs non-GoreTex

Завжди хотів спробувати взуття з тру-горетексом, і ось спробував. Нажаль, тести в порівнянні з звичайним шкіряним зимовим взуттям - на користь останнього. Основна різниця - Нога в гортексі мокра, в шкіряному взутті з хутром - суха. Дивина, та й годі. Напевне можна заперечити, що мали б бути відповідні шкарпетки, але я в таке вже не вірю. Хто має досвід і враження від подібних порівнянь - відгукніться. Цікаво, наскільки Ваші висновки схожі на мої.

8 comments:

Diak said...

вже років 6 ходжу в шкарах з тру гортексом, і про взуття з хутром забув назавжди.

Eugene said...

Забув, бо гортекс краще?
Саме по собі взуття супер - міцне, тепле, і т.д. Але ноги в ньому потіють. Особливо після кількох годин в приміщенні. В шкіряному - ні.
Йдеться про зимове взуття?
А, згадав ще один еннойінг баг такого взуття. Точніше, фічу. Ці шнурівки... Для повсякденного використання замахує їх постійно шнурувати. Видно розроблено для походів.

Diak said...

Власне що в мене тепер немає зимового взуття як такого. Є черевикі з гортексом і все. Я їх починаю носити з осені і до весни, часом навіть влітку можу вдягнути коли зливи шалені. А режими теплопровідності черевика регулюється шкарпеткою. Взимку я просто вдягаю теплішу шкарпетку і все цього достатньо щоб не мерзнути.
Влітку тонка шкарпетка. Але тут ще треба зауважити що в мене і зимові і літні шкарпетки "правильні", технологічні. Я собі їх пачками по 5-10 шт купую на всяких розпродажах.

Eugene said...

Можливо режим використання інший. Я не знімаю взуття в приміщеннях, багато ходжу пішки, і т.д. В кожного свій ритм.

Diak said...

я теж не знімаю взуття, ну і якраз гортексні шкари дуже навіть розраховані на "багато ходжу пішки"

Eugene said...

От блін і я ж так думав :)
А вже 3 пари різних фірм вибракував.

Diak said...

які саме?

Eugene said...

NorthWest territory, Salomon, останні - Vasque Wasatch GTX.
Тестувались в абсолютно різних умовах - від міста і слякоті до гір.