google analytics

Tuesday, November 19, 2013

Зимова гума

Три спроби купівлі зимових шин через Інет завершились невдало, і тому коли я почув дзвінок з Інтернет-магазину, де лишив четверте замовлення, я був майже впевнений, що ввічливий голос скаже "Вибачте, замовлених Вами шин по ціні, вказаній на сайті - в наявності немає." А на питання - "А по якій ціні є?" відповідь буде теж стандартною - "ні по якій немає".
    Але голос сказав:
- Ви знаєте, лишився останній комплект, але він 2009 року випуску.
- Але вони нові?
- Нові.
- Ну то яка мені різниця?  Хоч 19 сторіччя, що їм зробиться?
- Ну так ми відправляємо?
- Так!
Прийшовши додому, я відкрив Інтернети, де прочитав, що шини, виявляється, старіють, а таких як я вважають лохом. І що шини потрібно повертати продавцю. Оскільки це питання сильно пов'язане з безпекою, а значить, за моїми правилами підлягає т.н. глибокому гуглінню перед вирішенням, я сів шукати відповідь. Читав півдня, відповіді не знайшов, і досхочу нагуглившись, відіслав запит на офіційний емейл фірми НокіаН. Саме так зветься фінський виробник шин, у фінів видно туго з фантазією. Запит і відповідь навожу повністю, вони можуть бути корисні багатьом водіям:

Subject: 4 y.o. tyres

Hello
I've just bought Nokian Hakkaperita R tyres for winter, but found that they weren't used, but manufactured in 2009 year (seller told me this, but I didn't pay attention). Can it be a problem, or it's ok, because they were not used for these 4 years?
 =================

It will not be a problem as long as the tires were not stored outside.

Thank You,
Matt St.Amand

Warranty/Customer Service Rep.
Nokian Tyres INC.
1945 Main Street
Colchester, VT 05446

No comments: