google analytics

Sunday, September 15, 2013

Філософське. Про Жопу.

П'ять днів тому повісив у себе в будинку таке оголошення:


Вгадуємо результат.

      Вірно. Ноль цілих хрін десятих. Поспівати гімн, поклавши руку на серце з обличчям святого - легко. Поволати "Слава Україні" - прошу дуже. Повідміняти східняків, жидів, донецьких що вони не такі і у всьому винні - тут ми перші. А як щось реально треба зробити - нікого з ліхтарем не знайдеш. 
         Це болісно і безжально розвінчує міф про активну позицію західняків. Брехня це все. Міф. Повірте, я знаю це напевне. Можливо так і було колись, та загуло. І поки не пригуде назад - ми приречені пасти задніх і жити в дупі. Адже будинок - це мікро-модель держави, яка чудово масштабується на рівень всієї країни. 
    Чого можна чекати від політиків, яких вибирають такі люди? Вибирають, певна річ, за принципом собі подібності. Тому в нас така жоппа кругом, що у справжніх господарів і провідників за такого електорату шансів немає жодних. Вибирають тих, хто голосніше кричить і більше бреше.

Amen

2 comments:

Unknown said...

Вибачай, але це твій окремий локальний приклад... ми ж з сусідами дружно все зробили (дещо ще в процесі). Зробили освітлення перед будинком бо нікому то не треба крім нас, робимо косметичний ремонт у під’їзді... і т.д. Але! збирали людей не через оголошення - підходили, дзвонили, розмовляли і зібралися на раду всі у домовлений час...

Eugene said...

Це класно, я Вас вітаю. Гроші на ремонт під"їзду, який зробив я, сусіди здали. І без обходів, через оголошення. А в цьому випадку просто інша ситуація і висновок інший. Люди бачать, що я постійно щось роблю руками, вітаються, і проходять. Я думав, їм просто незручно пропонувати допомогу, бо я не можу зрозуміти як можна пройти і не спитати "Чим тобі допомогти?"
І тому я поклеїв це оголошення, яке дало саме такі результати.