google analytics

Sunday, September 2, 2012

Баби збиралися на шашлики

Вже півгодини триває обговорення в чому йти. Аня робить зачіску, Іванка в нічній сорочці допомагає Ані і сперечаться з Ярославою про те в чому йти Ярославі, а Ярослава любить мозок всім персонажам. І найпершому - мені. Має бути спідниця і майка, майка бажано на бретельках.
- Вдягни футболку і джинси, там жеж ліс !
- Хочу спідницю і майку.
- Це недобре, вдягни джинси і футболку.
- Хочу спідницю і майку.
- Добре, давай так. Ти йдеш в спідниці і майці, але в лісі перевдягнешся у джинси з футболкою.

Пішла, десь нема. Приходить.
- В мене нема футболок.
- Та як нема ?? В тебе футболок більше, ніж в мене взагалі всіх речей, включаючи шкарпетки ! Оцю червону візьми !
- Вона брудна.
- Візьми оцю гарненьку з бльостками.
- Там бльостки осипаються.
- Візьми рожеву.
- Вона мала.
...

В результаті вибрала сніжно-білу футболку.
- Ти розумієш, що там ліс, дим від вогню, і сало з ковбасок ??
- Мені ця подобається !
- Візьми гольф.
- Я не маю.
- В тебе десяток гольфів.
- Вони мені не подобаються.

Чорт із тобою. Вдягай що хочеш - не витримую я, і тікаю в кухню повз Іванку і Аню, що досі роблять Ані зачіску.
Приходить Аня з новою зачіскою, і каже:
- Євген, що мені вдягати ?
- Ффууууух...

Іванка продовжує бігати по хаті в нічній сорочці, з кімнати чути хлюпання Ярославиного носу, але одяг, здається, підібрано.

Тепер треба зробити зачіску Ярославі. Це вміє робити лише бабця, яка ще спить. Ярослава йде до дверей бабці, і починає тарабанити в двері, щоб її зачесали. Бабця хоче ще спати - не відкриває.
Іванка:
- Давай я тебе зачешу.

Аня:
- Давай ми разом !

Я:
- Давай Аня і мама тобі зачіску зроблять.

Ярослава:
- Вони не вміють !

Нарешті Ярослава згодилась, все зібрано, і ми йдемо.

Жінки...

No comments: