google analytics

Sunday, February 12, 2012

Куда блін ?? To Dublin !

Потім планую об"єднати всі публікації про Ірландію в одну, а поки викладаю те, що є - по гарячих слідах. Пацани пішли в місто "пранікацца атмосферою", а я зараз напишу кілька стрічок, і в люлю...

Отже, Львівський аеропорт - пічалька ! Льотне поле завалено сугробами і якимись горами:
Сугроби на льотному полі у Львові. Ох грусть...
Літачок - малесенький Ембраєр, в якому виявляється є бізнес-клас з стюардесою, що має найширшу з відомих мені посмішок ever, і в якому наливають віскарь !

В києві ми випили в автоматі каву за 10 грн, полазили по жутко гавняному інету, та почали знайомство з Ірландією:
Правда, знайомство з Ірландією почали не всі...
Мьорфіс коштував нам по 68 грн за 0.5. Найдорожче пиво в моєму житті однозначно. Але фрма платить - "піздєц халява" !
Далі я зноаву побував у Амстердамському Скіполі, розкішні дьюті-фрі якого ми так і не встигли зацінити :(





Ох зашибісь фото. Продам :)
А це транспортер, який так і не видав мій багаж. Пішов, написав заяву, обіцяли за 24 години знайти. В іншому випадку, доведеться одну пару шкарпеток і білизни розтягнути на 10 днів, що може викликати певний дискомфорт в оточуючих.

Приїхали, поселились, але  рвались оглянути місто, і тому ми домовились зустрітись на рецепції через 5 хвилин. Прочекавши з півгодини і нікого не дочекавшись, я вирішив з містом не знайомитись, а замість того виспатись.
Тут ніби воду можна пити з-під крану, але я став шукати пляшку, і знайшов оце !
Я було зрадів тому який я хитрий - знайшов поїсти і випити, не виходячи з номеру. А потім знайшов цінник... Здається, мені це коштуватиме 22 євро...
0.3 вина за 18 євро, 20 чіпсинок - за 4 євро. Йоооопть. "Таваріщі, за чей счет этот банкет ?? Кто платить будет ?"

Все, to be continued tomorrow...

No comments: