google analytics

Thursday, February 16, 2012

How we live

Моррісон Хотел у Дубліні, як не дивно, знають всі. Знав його дядько, якому я писав заяву про втрату багажу (але не міг назвати адресу готелю), знали співробітники, таксисти, однин словом - всі, кому треба.
Нажаль, його фото ззовні ще нема, але є декілька слів про номер.
Отже,  я вже розповідав, як я наїв на 22 євро з міні-бару в номері, але потім я знайшов ще ретельно замаскований холодильник:
Якщо з вечора набухаєшся, треба стримувати себе, щоб не похмілитись Хенесі поутру :)
Найбільш містична штука в номері. Зустрічайте - вимикач, який працює по рандомному принципу. Клацаючи я ніколи не знаю що я включу. В кімнаті є декілька ламп, які керуються звідси. Але не тільки звідси. Вони включаються і виключаються якимись комбінаціями цього вимикача при вході, плюс ще впливає вимикач біля ліжка. Я втратив всяку надію зрозуміти його логіку, і тепер просто клацаю, поки не отримаю потрібний результат.

Я ще не зустрічав двох готелів з стандартним способом включення води чи спуску води в унітазі. Кожен ліпить щось своє, роблячи наше життя цікавішим...

2 comments:

Sergii B. said...

З таким холодильником "можна хоч тиждень не вилазить"

Sergii B. said...
This comment has been removed by the author.