google analytics

Thursday, January 20, 2022

Стадія постприйняття

 

Помітив цікавий феномен з інвестиціями. Коли акції чи крипта починають падати, я: 

  • спочатку хочу докупити на низах, бо ж завтра виросте і настане довкоочікуваний ToTheMoon - стандартна помилка всіх мамкиних інвесторів :)
  • потім напружуюсь - "бля, я б на очах стаю біднішим, давай вже назад..."
  • потім висаджуюсь - "фак, я невдаха по жизні, чому Бозя не може насипати маленькій грішній людині трохи зеленого щастя..."
  • після чергового дня падіння настає прийняття. Це коли ти вже розумієш що відросте воно нескоро, якщо взагалі відросте, але ти починаєш тішити себе думками, що потім-то все одно палюбе вождєлєнний ТуЗеМун!
  • А потім настає стадія з робочою назвою Постприйняття. Це коли мені стає просто цікаво наскільки херово може бути, тобто наскільки глибоко провалиться ринок. І я просто спостерігаю за ним без жодних емоцій, а іноді навіть отримуючи певну радість від чергового фейлу :)


No comments: