google analytics

Tuesday, October 12, 2021

Поїсти під час мітингу

https://pbs.twimg.com/profile_images/521377495145512960/Hamvnu4f_400x400.jpeg

Я забув коли востаннє їв нормально, не в спішці і не на мітингу. Я нечасто можу нормально навіть прийняти душ, а іноді взагалі роблю це лише ввечері. Мені подарували дві книжки, та я за два тижні зміг відкрити лише одну з них, і то  лише коли вдома вибило світло. Я вже забув, коли востаннє мав вільний час. Я ходжу так швидко, що за мною не встигають розсувні двері в Форумі, тачскрін Гугль Пікселя, і кнопки Форд Куга, не кажучи вже про людей :) Мій pipeline найрізноманітніших справ такий, що я не можу розгрести його навіть в осяжному майбутньому, маючи лише 24 години в добі навіть оптимізувавши все, що можна було оптимізувати.
Здається, Ростік в мені розростається дедалі більше, і нема на це ради...

No comments: