google analytics

Sunday, July 4, 2021

Я і Пусейдон, Греція-2021

Я давно не маю натхнення щодо написання постів про мандрівки, тим більше про мандрівки на море. І це погано.  Але щось-таки написати доведеться.

Текс, з чого б почати... А! З п'янки з Максом ввечері перед вильотом :) Можливо через неї, а скоріш за все просто через неуважність і зайопаність, я провтикав заповнити коронавірусну форму на сайті уряду Греції, і на ранок дізнався, що нема форми - йдеш на... замість їхати на море. Не пустять навіть в літак. На щастя, виліт вдалось перенести на тиждень наперед, і я почав готувати до першого плавання свій корабель. Який ми назвали Пусейдон. Не питайте чому, все одно не скажу, дайте волю фантазії.

SUP board "Пусейдон" - до геніальності проста річ, яка на нашу мову перекладається просто - "Ставай і Веслай!". Популярна тема, яка в наші є%еня прийшла звідки і все хороше - з прогресивного Заходу (сенкс Саша!). Кароче! За 11 тис. грн новоспеченому моряку дістається справжній надувний корабель, в комплекті з веслом, насосом, повідком, і навіть рюкзаком. Важить все разом 12кг. Це не просто надувна хрінь типу матрацу, це справжній твердий, наче дошка, корабель - довжиною 3+м, вантажопідйомністю 150кг, швидкий, красівий, і взагалі - це пушечна річ! Як же шкода, що Пусейдона не було за мною в Хорватії! Її порізане нелінійне узбережжя не дає мені заснути і досі...








Оскільки оператор Музенідіс схоже що збанкрутував прямо в процесі нашого візиту в Грецію, під кінець ми навіть не були впевнені що долетимо додому. Схоже, Оллінклюзіву в Греції - капці, що абсолютно не тішить. Зовсім не хочеться ходити кудись на обід в +35, і думати скільки заплатити за їжу на відпочинку. Насправді, це сумна історія - грек грузинського походження, що в свій час затягнув СНГ-туристів в Грецію, захворів на ковідича, і через супутні проблеми, помер у віці 58 років. Кажуть, це добило і без того підкошений ковідом бізнес...
А шкода. Я так любив те, що можна просто вийти на пляж після вечері, підтягти лежак до моря, взяти в барі Узо, і опинитись в раю...

А ще я працював спецагентом, виловлюючи Яріка по території, барам, і врешті з подивом дізнався, що їй чомусь вчепили жовтий браслет при заїзді. А по жовтому браслету в барі наливають все що забажає душа. Так Ярослава полюбила алкогольне мохіто, а бармен щиро офігів, коли дізнався що вона underage :)

Схід сонця















А ще поруч був Олімп! Прямо за готелем висіла здоровезна група гір, на яких здавна засідають грецькі Боги. Місцевий водій згодився закинути нашу мінітуристичну групу на найвищу станцію (1100м) - Пріоні. Оскільки до моменту поїздки з нашої групи з трьох лишився я один, то я сам прокатався на олімп за 60 євро :)

Година часу, і ми, проїхавши велике село Литохора, опиняємось в останній досяжній на машині станції - Пріоні! Там класний кабачок з Узо і кавою, і більше нічого :)


Дорога на Олімп. Ми трохи пробіглись в напрямку, і повернулись. Для сходження на хребет потрібно вісім годин часу.


Для мене отакі дорожні знаки - символ і візитівка Грецї :)

Самий класний мерс який я в житті бачив :)

Паркінг на станції Пріоні

А нє, цей не менш класний :)










Монастир дорогою вгору. Під час війни розбомблений, зараз його відновлюють. Відновлюють в грецькому стилі - без поспіху :)





Повернувшись, я востаннє осідлав Пусейдона. Поряд з вечорами біля моря - це найбільше, за чим я буду сумувати цей раз...

No comments: