google analytics

Thursday, April 7, 2016

Дайте листочок паперу

Ідіотичні візові вимоги привели мене у моторошні підвали львівської податкової, що височіє над усім містом, наче прагне його розчавити.

- Мені потрібна довідка про доходи СПД і сплачені податки.
- Для чого?
- Для візи.
- На візу потрібна лише про прибутки.
- Німцям вже ні.
- Маєте листочок?
- Який листочок?
- А4. 
- Ні.
- А як же ви будете писати заяву?
- А потрібно писати заяву? Я не знав.
- Треба. Неможливо написати заяву без листочка.
- Шобумдєлать?
- Йдіть купіть листочок. Там в кіоску (тут же в підвалі податкової хтось з начальства тримає кілька кіосків з листочками).
...


- Можна листочок?
- Так. 50 коп.
- Маю 50 гривнів
- Ой паночку, не маю здачі. Дайте менші.

Начальства в податковій видно багато, тому і кіосків багато. Йду в інший.

- Можна листочок?
- 50 коп
- Маю 50 гривень.
- Тоді я подарую Вам листочок.
- Ви така прекрасна людина!
- Ой ладно.

- Я тепер маю листочок, що писати?
- Пишіть в довільній формі.
...
- Написав.
- Е, ну то напишіть так вже щоб файно було.
- Тобто?
- Ну номер телефону тут, код тут, начальнику-хуяльнику такому-то...
- Ви ж сказали в довільній формі...
- Ну файно так має бути, напишіть.
- Я не маю листочка.
- Ех, всім давати листочки... Ну на.
...
- Всьо, буде за 10 днів.
- ?? А швидше?
- Швидше то тре інспектору дзвонити, то він буде робити.

...

- Я можу поговорити зі своїм інспектором?
- Як прізвище?
- Коваль.
- Ваш інспектор Володя, але він говорить по телефону.
(з 5-го разу)
- Як прізвище? (нафіга це йому?? Нас же Ковалів дофіга).
- Коваль. Я тут довідку замовив, сказали 10 днів, мені пізно трохи. Можна швидше?
- Хто сказав 10 днів?
- Там чуваки внизу.
- Та яке 10 днів, там треба 20!
- ??
- Ну в Київ слати запит, хуйо-мойо... 20 днів короче.

Більше не можу.

No comments: