google analytics

Tuesday, January 26, 2016

Як дивно іноді працює мозок...

    П’ятниця. Сьома година вечора. На дворі мороз, а вранці був мокрий сніг, і тому мій припаркований біля офісу дирижабль безнадійно обмерз. Парковки в нас, доречі, толком немає, і машини стоять просто довкола офісу без жодної охорони і огорожі. Вийшов, глянув на залізного супутника життя - капєц повний. Навіть двері сі не відкривають. Так-сяк відкрив одну методом простукування. Переконався, що щітка той панцир на склі, певна річ, не бере, і сів в машину слухати музику під звуки пічки, що гріється мінімум п’ять хвилин навіть на ходу. Доречі, більшість водіїв вперто гріє машини, хоча в інструкціях на нові авто чорним по білому написано, що гріти їх непотрібно, завів і поїхав. Але хто ті інструкції читає...
      Це сумно капєц. Завжди сумно. Зимовий автомобілізм і без того не надто фанова річ, але ці обмерзання - особлива його родзинка. Думаю - чого я буду чекати десять хвилин? Лишу її грітись, а сам піду в офіс. Ще емейл треба відіслати, а вдома інету все одно нема. А емейл найважливіший в моїй роботі - інвойс на зп.

     Але ж машина, напевно, потім не відкриється без ключа. Інакше чому я раніше так не робив, ну така ж кльова ідея. І ніхто інший так не робить чомусь... Ну, але спробувати варто. Клац-клац - наче відкривається. З лаптопом на плечі я повернувся в офіс, думаючи дорогою який я розумний, і як добре все придумав. Лохи сидять в машинах доки ті гріються. Мерзнуть, нудяться, і не знають, що в цей час можна в офісі відправляти емейли з інвойсами про зп. Дивно, наче ж недурні люди. Включив грітись - пішов у справах. Повернувся - вже на все готове. Геніально...

    Відправивши емейл, я почав складати речі в наплечник, і раптом усвідомив, що лишив відчинену і увімкнену машину з ключем в замку ввечері на доволі дикій території. І одразу зрозумів чому раніше нікому не спав на думку цей геніальний прийом :)

4 comments:

Diak said...

я свій фокус так прогрівав, це коли в тебе сигналка не оригінальна і має окремий пульт, ключ в машині, закриваєш з сигналки.

стосовно обмерзання. Я роблю по іншому коли паркуюсь то відкриваю по можливості всі двері на 1 хвилину, або навіть на підїзді до потрібної точки відкриваю задні вікна. Основне вистудити салон до максимально наближеної до зовнішньої температури, тоді все буде ок. Звісно від льодяного дощу це не спасе. але від замерзшого конденсату так.
І якщо є можливість під час поїзд на роботу не гріти лобовуху, просто обдув холодним повітрям, тоді лобовуха теж буде чиста.
А стосвно відкритого авто то в мене були випадки коли авто біля дому кілька днів відкрите стояло, просто рідко кому в голову приходить подьоргати ручку)))

Eugene said...

Кажеш можна так робити і не паритись? :)

Diak said...

лишати відкритою, чи прогрівати без водія?

Aryna Andriichenko said...

Є машини з remote стартом, або можна докупити такий дівайс http://www.amazon.com/s/?keywords=car+remote+starter