google analytics

Saturday, June 27, 2015

Хтось забрехався

За "глибокими переконаннями" нашого вождя солдатам в учебці в Яворові щодня дають на десерт... ананаси. Щодня Ананаси, Карл!

"... Олексійовичу, але ж то можливо була показуха... Коли Ви приїхали - ананаси, а потому - перловку...".
Відповідь (голосом і тоном гіпнотизера, з лагідною зверхньою посмішкою):
Ні, мене неможливо надурити. Ананаси дають і не нііпьот!
З іншої пресухи - попередньої - я виніс іншу цікаву інформацію. За даними президента під час перемир"я наші солдати... не гинуть. А те, що пишуть фейсбуки і сайт РНБО - ціничні провокації і грязні інсинуації. Той самий нлп-шний тон і голос. Я нічого не кажу про тисячу грн в день зряплати з 26 травня 2014 року, страховку на мільйон, і прочі круті плюшки для воїнів.
       Не припускаючи думки, що людина, що збудувала таку бізнес-імперію, є дурником, хочеться сказати наступне. Йоб твою мать, ну скільки ж можна? Скільки можна мати свій народ за стадо кретинів? Скільки можна не розуміти, що нас мають за стадо кретинів?  Я як громадянин хочу, щоб влада говорила мені правду. Нехай вона не матиме смаку і ароматів ананасу, а пахне хоч гівном, зате вона матиме інформаційну цінність. Тоді хоч буде хоч зрозуміло, що є ситуація, і можна буде цю ситуацію виправляти. Якщо ж солдатам щодня дають ананаси, в Десні все заєбісь, економіка стабільна, захід нас так любить шоетапростапєсдєц, якщо ніхто на сході не гине - тоді в нас взагалі все в шоколаді, і можна розслабитись.
     Якщо Вас вигнали з роботи, і у вас нема грошей купити дітям масло на хліб, а з квартири вас виселяють - Ви ж не розповідаєте дружині, що на роботі ви найцінніший кадр з високою зп і роллю правої руки директора? Ви ж не говорите дітям, що вони щодня їдять червону ікру, то просто в роті в них смак чорного хліба, бо неправильно себе налаштували? Я думаю що ні. Говорите як є, і вибираєтесь зі сраки разом. В чому сенс цієї недолугої солодкої брехні? Щоб не знесли черговим Майданом чи щоб ще раз вибрали? О так, тоді це дійсно велика місія, гідна того, щоб присвятити цьому життя, і вписати себе в скрижалі літописів як Пьотр Пєрвий - брехливий.

3 comments:

Unknown said...

І што пазвольте Вам сказать Євгеній, - відно нічего Ви не знаєтє о РУССІ!

Eugene said...

Я навіть не знаю хто це :)

MAG said...

Про ананаси і 1000 грн на день ок (хоча, заради справедливости, зараз є кавуни і зп якщо не 1000, то 300 грн на день) - а от "під час перемир’я наші солдати... не гинуть" це про що?