google analytics

Wednesday, June 13, 2012

Львівський прорив

Колись ЮВТ обіцяла нам Український прорив. Він, як і багато з того, що обіцяє нам влада, не відбувся в масштабах країни, але натомість існує багато маленьких проривів, про один з яких і хочеться написати.
Вперше ознаки прориву були помічені десь у листопаді 2011, коли під будинком утворилась калюжа з наприємним запахом.
Подзвонив в ЛКП Цитадель-Центр (далі - просто ЖЕК), прийшли двоє бравих роботяг і трубу прочистили. Це, зрозуміло, не допомогло, і я ще раз подзвонив у ЖЕК. Цього разу не прийшов ніхто, какашки далі плавали, і тому десь у грудні, коли до морозів лишалось тижня 2,  я подзвонив на гарячу лінію міста. Є у Львові такий номер - там сидять супермени, в яких є можливість дати копняка ЖЕКам і іншим службам "щоб думали хутчіше" (С).
- Будь ласка, зробіть, бо скоро ж морози...
- Я записала. Передамо в ЖЕК.
Не знаю що вона там передала в ЖЕК і як він це прийняв, але морози таки почались, а копатись в мерзлій землі і гамні ЖЕК жеж не буде. Почекає до весни - подумав я, і почав чекати на тепло.
Якось в під"їзді було помічено оголошення про збори мешканців будинку, і я вирішив сходити. Дорогою уява малювала картину гнівного виступу перед громадою, і працівниками ЖЕКу, що, зашарівшись, сидять у президії, засунувши язики в жопу.
Прийшов за вказаною адресою, а двері - зачинені. І вікна не світяться. Ну - думаю - спізнився. Побіг в ЖЕК, а там вже всі додому збираються. І ті, хто має проводити збори - теж. Інженер вже і курточку вдєгнув, і зачіску поправив. Працювала лише невтомна начальниця.
- Я на збори мешканців.
- Які збори ?
- Ну, в нас оголошення висить, то ви повісили ?
- Ми. Так Ви на збори прийшли ??
Покликали шефиню. Вона подивилась на мене поглядом слуги народу на представника народу, і сказала головному інженеру проводити збори.
Інженер розстібнув курточку, дістав протокол, заповнив графи майстрів,  секретаря, начальника жеку, та інших відповідальних таваріщєй, присутніх на зборах, довірливо потис мені руку, і каже:
- Ну як ми працюємо ? Я Вам зараз розповім, що ми за цей рік зробили !
- Ну давайте.
І розповів. Зробили, виявляється, багато. Дійшли до прориву, і він каже.
- Євген Михайлович, знаю ! Але ж зараз морози, Ви розумієте...
- Розумію. Коли зробите ? 
- От зараз розмерзнеться - так і зразу ! 
- Так коли ?
- Давайте так - щоб не помилитись поставимо з запасом - в березні зробимо - "кров з носу".
- Ок. Запишіть в протокол.
Записав. Пообіцяв мені змінити мою думку про роботу ЖЕКу докорінно, і ми розійшлись майже як друзі. В середині квітня я подумав, що щось не так, і подзвонив другу особисто.
- Я памятаю, що Вам обіцяв, ми зробимо ! Наступний тиждень 100%.
Пройшло ще 3 тижні, і в суботу Іванка відправила мене в підвал за яблуками. А шлях туди проляга через ту саму річку гівна, русло якої на той момент вже загрожувало екології двору і підвалів. Це мене надихнуло, і я вирішив знову подзвонити суперменам у чорних плащах на гарячу лінію міста. Розповівши всю історію, пішов погуляти з родиною, вертаюсь, і тут дзвінок.
- Це головний інженер ЖЕКу, що у Вас сталось ?
- В нас, знаєте, трубу прорвало... півроку тому.
- Відкрийте будь ласка двері, поговоримо.
В суботу ! До мешканця додому ! Оце так служба, оце так сервіс ! Головний інженер переминався з ноги на ногу (попа боліла ?).
- Ну я памятаю. Ми зробимо. Там і роботи - на день-два.
- Коли ?
- Ну давайте так - в понеділок зазвичай багато роботи, тому не обіцяю, а от в вівторок - ну стопудово... Ви тільки заявочку з гарячої лінії зніміть будь ласка, я обіцяю - ми зробимо !
Зняв заявочку. Ну головний інженер ЖЕКу пообіцяв жеж - такі люди своєму слову господарі !
Пройшло ще 2 тижні, ніхто не прийшов, і я знову подзвонив на гарячу лінію міста. Цього разу розмова вийла якась суха - дівчина просто сказала, що записала звернення, і поклала слухавку.
Далі десь місяць-півтора мені було не до гівна, за цей час до нього таки подивились робітники ЖЕКу, і проробили для какашек шлях до дощового люку (!) прямо по поверхні !
Вчора я знову подзвонив у ЖЕК, а потім ще й написав електронне звернення на гарячу лінію міста:
Добрий день ! В дворі будинку по вул. ... вже більш як півроку витікає на поверхню каналізація. Звертався в ЛКП починаючи з грудня - "зробіть бо скоро морози". Не зробили. Пройшла зима, стало тепло, ЖЕК пообіцяв зробити все в березні (записано в протокол на зборах мешканців будинку). Пройшов березень, квітень - нічого не зробили. В квітні після звернення на 1580 головний інженер особисто мені пообіцяв зробити все "до вівторка". Результат досі нульовий - розкопали і покинули. На сьогодні біля входу в підвал здоровезна яма, наповнена нечистотами, які течуть собі через подвір"я, шукаючи вихід у каналізацію самостійно. Все це смердить неймовірно, підмиває будинок, і загрожує інфекціями мешканцям. Будь ласка, зробіть щось, інакше до кінця тижня я підготую колективний лист особисто до мера, з копією на санепідстанцію, де вкажу всю історію питання. Дякую. 
 От сьогодні гаряча лінія прислала листа, що звернення зареєстроване, і його стан можна глянути на сайті міста:
Подивимось що ж то буде далі.

Продовження - подзвонив чувак, який назвався майстром по ремонту з ЖЕКу, сказав, що головний інженер, який займався проблемою, звільнився, а він не в темі, і тепер починає все з початку. Випросив в мене 2 тижні на фікс...
Майже одразу передзвонила диспетчер гарячої лінії, і сказала, що ЛКП погодив термін заявки зі мною. Через декілька хвилин заявку ... закрили !
 Гівно тим часом продовжує текти...

No comments: