google analytics

Sunday, August 12, 2007

Emergency




Гуляючи в MuirWoods я сильно підвернув ногу, так що ввечері довелося їхати в американське Emergency.

Всередині все дуже чисто і гарно, всі дуже привітні. Зайшов до приймальні, там сидить мексиканська бабця. Купа запитань - де був, що сталося, прізвище, особисті дані, стать, ріст/вага. З нею вийшло прикре непорозуміння - мій український акцент виявився несумісним з її мексиканськими вухами, тому врешті решт її терпець увірвався і вона спитала:
- Звідки Ви, на якій мові Ви розмовляєте ??
- Україна
- Ясно ! Вііктоор ! Тут пацієнт з України, підійди
Приходить дядько і до мене російською:
- Что случілось ?
Добре що я не є расовий галичанин, а то б не оминути Штатам ноти протесту з приводу почутої у США російської мови.
Після розмови з одеситом (переважно він ставив ті самі питання що й бабця), і перерахунку моїх параметрів у фути/фунти мене попросили вийти і чекати. Чекаю, кличуть
- Koval !
Захожу, тепер мене починають вводити в комп"ютер. Знову ті самі питання, знову повторюю ті самі відповіді, питаються про мої релігійні орієнтації і т.і. Знову тре вийти і знову чекати.
- Koval !
Захожу, цього разу лікар інший, знову розпитується що сталося - вже третій раз. Мене знову лишають самого. Знову нескучно, за перегородкою тьотка з прибалтики. Понаїхало туди наших - хоч греблю гати.
Приходить третій лікар. Блін, скільки ж їх тут є... Традиційні питання і вердикт - на рентген ! Везуть вперед ногами коридорами лікарні, все від стін до обладнання в ідеальному стані. Везуть назад, ще через хвилин 10 з"являється другий лікар -
- Yes, it's broken !
Прекрасно, нога зламана. Накладають шину, дають візитку лікаря до якого треба звернутися в понеділок, і після короткого курсу ходіння на милицях у виконання медсестри, відпускають додому.

Потім був візит до приватної клиніки лікаря, який займається foot and ankle - спеціальний лікар по стопам ніг :-) Дуже йому вдячний - він продав мені за 20 баксів кульок для моєї ноги для ізоляції її під час душу. А ще подивився і порекомендував їхати лікуватися в Україну - в них в таких випадках роблять операцію - ставлять якусь спицю, а з нею в літак не можна через перепади тиску.
Після тижня у Штатах на милицях вирішили евакуювати мене додому для лікування.

No comments: