google analytics

Tuesday, January 17, 2023

Забута поїздка. Копенгаген. Мальмо

Чому я забув це викласти? Вже і не згадаю. Це було, здається, настільки давно, що наче в іншому житті. Коли не страшно було вийти з дому, новини не складались з фронтових зведень, і можна було будувати плани довше ніж на тиждень. І зокрема можна було і не було соромно кудись їздити. Цього разу - в коротка подорож в Скандинавію, завдяки новому перельоту Львів-Копенгаген, і тому факту, що влітку теплі країни на любителя - через спеку. Я, правда, зустрічав людей, що туристили в Афінах в +37, і їм подобалось, але нунафіг - я стільки здоров'я не маю. 

(фото Ерессунського мосту, взяте з Гугля)

Хоч це було давно, я пригадую як спочатку купив квитки на новий напрямок, а потім зрозумів, що Копенгаген мало того що ппц дорогий, так там ще й в той час проходить якийсь івент, і житла там дуже мало, та воно ще й неймовірно дороге. Я вже було підупав духом, аж поки не нагуглив, що через міст від Копенгагена знаходиться... шведське місто Мальмо, яке іноді називають "місто-готель". Чому так - бо не в мене першого такі проблеми з житлом в столиці Данії, і туристи масово селяться "за мостом", де житло незрівнянно дешевше.

І дійсно - виявилось, що доволі крутий Radisson Malmo - вільний, і за людську ціну.

Шведи, як і багато хто в Європі, абослютно не бояться поєднувати стару архітектуру з модернізмом.

загалом - по-скандинавськи ідеально, стерильно, і зає%ато:)





О, я згадав який івент проходив тоді в Копенгагені. Щось гейське. Бачте як потяг вдягнули! Ох ці вже мені європейці і 29 видів геїв...



Я сфоткав цей трактор, бо цей трактор - чемпіон в номінації Найчистіший Трактор на Світі! Дивився на нього, і думав. Чому. Чому. Чому в нас всі трактори обісрані, а в Швеції трактор може бути чистішим за мою машину, причому після мийки.


І звісно, найчистіший паровоз. Але паровоз недіючий.

Цей будинок постять всі хто буває в Мальмо. Це така собі мальмійська Ейфелева вежа. Причому нещодавно колега сфоткався там взимку - ну, я скажу, виглядає не так круто, як влітку. І, кажуть, там ппц вітряно.

 Потрібно запостити його з усіх ракурсів!



Здається, це колишній королівський зал вокзалу Мальмо. Тепер проста і по-шведськи аскетичне кафе.

 

Копенгаген

Швецію і Данію розділяє Ерессунський міст. В 1995 році для нього насипали штучний острів, і це був один з грандіозних проектів свого часу.

Копенгаген - по-скандинавськи ідеальний, несподівано сонячний, і, звісно, дорогий.


Оце епічне фото. Чужеродне тіло на велосипедній столиці. Ламба! Як тільки зазеленіло - цей монстр стрімко рванув вперед, залишивши сусудув по світлофору крутити свої педальки.




Данські будиночки.

І знаменита на весь світ данська архітектура. Особливо доставляє кількість людей, що просто гріються на палючому данському сонці біля своїх будинків.




 Данська церква

І багато води...







Республіка Христианія

    Начитавшись перед походом всяких страшилок, зокрема про те, що на території Держави (на хвилинку!) Республіка Христианія не можна фотографувати, я лишився без фоток. Насправді, як потім з'ясувалось, фотографувати небезпечно лише на вулицях де продають наркоту.
    Республіка утворилась прямо посеред Копенгагена як поселення хіппі, яке було задеклароване як вільне місто вільних людей, але по факту перетворилось спочатку на наркопритон, а після років еволюції на поселення якогось декласованого елементу. Всередині все брудне, невпорядковане, ходять люди з ознаками тривалої наркотичної деградації. Довкола проізрастає канабіс, а на Пушер-стріт відкрито продають легку наркоту всіх марок і систем. Влада Копенгагена з цим боролась-боролась, та так і не змогла викорінити це явище.  Вільне Місто має часткову автономію від Данії, на вході висить банер "Ви полишаєте територію ЄС, і входите на територію Христианії"... Також, це неабияка туристична точка. Щоб я все не переказував, тут можна почитати. Фото - не мої.









No comments: