google analytics

Saturday, August 29, 2020

Monte Vista

Карантин змушує шукати нових форм відпочинку. Щоб довкола не було людей. Цей раз пошук дав цікаві результати - шале Монте Віста. Власники готелю Гранд Пилипець придумали запропонувати людям інший формат відпочинку - повністю "detached" будинок. Вони взяли в оренду кілька горбів, і збудували "пробний" будинок. Поза селом, окремо від цивілізації, але разом з тим з усіма зручностями. І мегакрутим Інтернетом прямо з готелю Пилипець!

 

 

Виходиш ввечері на ганок, загортаєшся в плед, і чіллиш, дивлячись на захід сонця. Часом з чаркою, часом з кавуном, під цвірінькання цикад. Вранці тебе будять горобці, що офігівають від будинків на їх території, і лупляться у скло. На третій день довелось закривати на ніч штори - після того як за два ранки поховав двох загиблих горобців.



Боржава. Боржаваааа!!!



Не наш будинок.  Цей збудований власниками собі, але стоїть порожній. Наш скромніший


І отак щовечора. Грильованої їжі я наївся надовго :)


Враження від такого відпочинку надзвичайні - ти одночасно і в диких горах, і в прекрасних побутових умовах. Мікс дикого і матрасного відпочинку.

Вид з вікна. Не фотошоп.


Оце вже наш. 2-бедрум.






Вперше в житті я відчув що мені бракує кросовера чи джипа. Довкола шалена кількість класної якості гірських доріг, але добратись до них ми так і не змогли. Ми вже і авто штовхали, і навіть дороги підсипали - так і не подолали. Місцями я реально какався і думав, що машини в мене більше немає, але містер Румстер гідно витримав цю наругу.



Синевир. Перевал. Неймовірний завжди. З величною природою і тепер вже нормальною дорогою.

Дорогою на Синевир сталась пригода. В мене ще з робіт на горищі на пальці виріс прищ, який вже при виїзді дико болів, і ріс наче на дріжжях. Тому я вирішив заїхати в районну лікарню в Міжгір'ї, де сам пан головний хірург поправив проблему, розрізавши мені палець. Виглядало це реально страшно, але за кілька днів почало заживати...







Відкрив для себе нічну зйомку. Пушечка!

Не битий не фарбований, на ходу!

Наш маєток згори.

Відкрив для себе нічну зйомку. Пушечка!



Пилипець, підніжжя Боржави. Потім вже дізнався, що всюдихід американської марки і виробляється в нас для МНС. Кілька тижнів тому виробництво згорнули.


Чорниці

Гранд готель Пилипець. Ті самі власники що й наші.




Цього не було тридцять років! Нарешті я виграв!

Лежить прямо в будинку. Доставка 125грн (12км)!

Овечки на полонині поруч. Їх пасуть старий пес і старий колоритний вівчар. Овечки - космос, і сир від них - також.

Гриль. Щовечора ми з татом сварились через те як правильно і чи вже досить :)





 

Ще Синевир. Десь би біля нашого дома ще річку, і взагалі топчик був би!







Боржава, Пилипець, підйомник














Прекрасне місце і прекрасний формат відпочинку. Сподіваюсь, не востаннє.

No comments: