google analytics

Tuesday, March 10, 2020

Крапка

     Всі чиновники - крадії і нероби, і щоб щось із них вибити, потрібно пройти дев'ять кіл бюрократичного пекла. Класична мантра, що її з молоком матері вбирає в себе кожен мешканець Неньки. Навіть якщо весь дестрой довкола і бентежить нас, ми часто просто не віримо, що можемо щось змінити. Мабуть, ніхто не повірить мені, якщо я розповім як я "вибивав" реставрацію брами в своєму будинку.  Тому що я її не вибивав. Процес виглядав наступним чином - в квітні 2019 року я написав на відповідний фейсбук-акаунт, і мені відповіли "добре". Я вже й добряче про це все підзабув, але в грудні отримав дзвінок, що підійшла моя черга. Я зайшов в Управління охорони історичного середовища підписати договір, зібрав з сусідів нашу частину грошей (місто дає 70%!), і за три дні майстер Олександр вже взявся за наші двері. Так, іноді Місто може працювати наче годинник!

Первісний вигляд, до епохи колонізації Львова поліським агроельфом.
Моя власна реставрація, яка все ще залишала бажати сильно кращого, хоч і непогано виглядала.
      І ось на днях реставрація завершилась, і двері повернулись на місце. І що я можу сказати... Такої акуратної і відповідальної роботи, такої уваги до деталей, такої небайдужості до результатів, і такого бажання зробити все якнайкраще, я зовсім не очікував. Майстри відновили втрачені елементи декору, почистили фейси левам, відновили старий запірний механізм, підібрали ручки, і навіть відмовились ставити існуючий замок, бо... "він там зовсім не пасуватиме"! Потім самі ж купили новий - врізний, і поставили його, бо так - гарніше! Все зроблене описувати вийде нудно і довго, тому перейду одразу до найцікавішого.

    Після відновлення замка, що супроводжувалось коротким курсом електроніки і розкурюванням мануалів на рідери, замки, і реле, лишилось поставити крапку - хотілось сфоткати результат, і донести його "моім дорогім падпіщщікам". І от з цим несподівано виникла проблема, бо власноруч зроблені говнофото абсолютно не штирили, і не передавали!
Яблуко впало мені на голову, коли я на прохання сусіда намагався відновити Інтернет-дріт, обірваний його кицькою при неймовірному стрибку з підлоги у вікно, коли її не пускали до хати.

В нас же орендують офіс фотографи!

Ні ні, не те щоб фотографи асоціювались в мене з обірваним дротом, просто їх двері були прямо навпроти. Я попросив їх зробити кілька фото дверей, але особливої надії не мав, і думав, що вони, мабуть, просто забудуть про мене. Все ж таки я не платив їм грошей, а так мало людей здатні зробити щось "просто так".

     І от нині можна поставити крапку в епопеї з дверима. І не просто крапку, а найгарнішу, мистецьку, творчу, крутяцьку Крапку! Я просив просто фото дверей, а отримав... ну ви самі побачите нижче. Іноді крапка краща за власне історію, і це саме той випадок.
Фотостудія "Фотоґрафка", дякую вам за цю неймовірну Крапку, Ви - найкращі! І обом чудовим Крапкам на фото - також дякую! Кому потрібні фото дверей, і не лише - всі сюди!

P.S.
Управління охорони історичного середовища ось вам підказка як правильно знімати результати реконструкцій :)



І нарешті - Крапка!!



















2 comments:

Волод said...

"падпіщщік": - Ви крутий! Класний результат!

Eugene said...

дякую!