google analytics

Thursday, October 3, 2013

Осінній вечір

35 хв відпочинку після роботи, і в бій!
        Нова гра - морська свинка (Ярослава), куплена мною в зоомагазині, по приході додому придумала підступний план як захопити світ. Помилково я дав їй свої ліки (на морсвінів вони діють інакше, ніж на людей), і вона перетворилась на монстра, який хотів мене знищити, виколупавши з-під ковдри (по грі з фортеці) і кидаючи подушкою просто в обличчя.
       Далі - гірше. Морську свинку віддали в школу, де вона мала 4 уроки - природознавство, математику, письмо, та фізру. Але там вона закохалась в Учителя. Учителем був я. Учениця пускала мені пекельні бісики, а в результаті вийшли такі чарівні конспекти:



...

"Побігли на Куміте!". 
Фізра. Я був в ролі груші. Тривало недовго, потовкли мене несильно (один "маваши" пропустив і пару в живіт), закінчилось "кіківакі" - нічиєю. Глибокий поклін ("Рей"), потисли ручки, і... гонг! "Ярослава, в ванну!".

Фффух...

No comments: