google analytics

Friday, October 28, 2011

У пошуках сімейного лікаря

Ну  зараз тут понаписую - накипіло !
Я давно замислювався над тим, що нашій родині потрібен сімейний лікар, який буде нас лікувати, проводити якусь профілактику, та й просто радити як не потрапити у кращий світ раніше, ніж це визначено нашими генами.
Що пропонує українська медицина на зараз ?
Перше - всі дільничі педіатри і терапевти перейменовані у сімейних лікарів, але насправді такими не є. 
       По-перше, вони не знають пацієнтів, і бачаться з ними лише тоді, коли в тих щось стається. По-друге, більше кількох хвилин лікар, у якого за дверима довга черга, приділити людині не в силі. По-третє, якість "безкоштовного медобслуговування", ставлення персоналу, та навіть один вид держполіклініки, і, не дай Боже, лікарні - спонукає всією душею бажати собі швидкого одужання, щоб більше ніколи в житті цієї пічалькі не бачити.
      Як нас лікують - то взагалі окрема тема. Таке враження, що всі лікарі вчаться в різних закладах з різними методами і підходами. Вам ніколи не говорили, що всі проблеми вашої дитини - від глистів, пропонуючи купу препаратів ? А ніхто Вам не говорив, що кашель Вашої дитини то насправді і не кашель зовсім, а все - від алергії ? З відповідними аналізами, які неодмінно виявлять, покажуть, висіють... ? А не лікували вас від ОРВІ і грипу антибіотиками, хоча наука точно знає, що антибіотики віруси не беруть ? І так далі і тому подібне. От мені наприклад колись лікували стафілококк у носі, відверто сказавши, що це не поможе. Причому ми з ним 30 років на той момент досить мирно жили, і він мене ніколи не турбував, тож лікували не мене, а результати аналізів. А ще є купа лікарів, які стверджують, що то все в дитини взагалі не потрібно лікувати - шкоди більше ніж користі. Наприклад, той самий Комаровський...
     Питань багато. І от якось відчувши у грудях хрипи і кашляючи, я не пішов до свого сімейного лікаря-олігофрена, а по рекомендації друзів відвідав приватного лікаря по всім хворобам, який практикує сімейну медицину. Я думав, нарешті я у всьому розберусь, і вона-то точно розкладе все по поличкам. Ох, як я помилявся... 
     Кабінет - реконструйована квартира в центрі, вусата медсестра на ресепшні - як я пойняв - чоловік лікарки, без халату. Обладнання сучасне (на око), кабінет - один на всі випадки життя - я, наприклад, сидів поруч з гінекологічним кріслом.
Перше, що здивувало - мені був виписаний рецепт на цілу сторінку А4 з копійчаних препаратів, які всі разом потягнули на 50 грн (один Ереспал, який виписав мені попередній лікар, коштує 44 грн). Друге - я вперше за 35 років життя отримав укол в вену ! Вона ширнула мене якимось глюконатом кальцію, а на питання "може якось обійдемось таблетками" - відповіла негативно. Там же я дізнався, що лікування грипу дуже дороге, бо ніколи не думав, що грип лікується в принципі. Вона знову згадала про антибіотики при грипі (!) , а мені розкрила очі, на те, що Ереспал, який виписують всім підряд при кашлі - пити не варто. Мало того, що він ніц не дає, так ще й організм мій молодий труїть. І це не все - ми закінчили взагалі тонкими матеріями і енергіями. Йоб твою мать...
       Вийшов я звідти з остаточно задуреною головою і повним розумінням, що людське тіло для людства - повна загадка. "Наука пока еще не в курсе дела"...
       А тепер по суті сімейної медицини, принаймні у Львові. Отже, середній договір коштує 3500 грн на рік на 1 особу. За ці гроші тебе повністю обстежують, і ти отримуєш право відвідувати свого лікаря на протязі року, і дзвонити айболіту у будь-який час і з будь-якого медичного питання. Медикаменти в цю суму не входять. Лікар також займається профілактикою, дає вам медичні поради, та й взагалі "веде" вас по шляху здоров"я і краси, а також проводить регулярні огляди - такі умови договору.

Якщо ти не на договорі, консультація - 150 грн. Бажаючих вистачає...

No comments: