google analytics

Saturday, September 18, 2010

Велика чистка

Чистили із тестем підвал. Це таке приміщення 12 м.кв., яке він собі виділив з бомбосховища під будинком, закидане сміттям "по самоє нєхочу". Чистили 7 годин безперервно, було знайдено декі артефакти (фото coming soon). Після 7 годин я ледве приплентався додому, з годину відмивався і виколупував із носу чорні смолі, нарешті ліг і внутрішньо присягнув, що хай хоч інопланетяни нападуть на Землю з метою захопити мій підвал - я не встану до вечора.
І тут - тук-тук-тук - заходить тесть і діловим таким тоном:
- Євгене Михайловичу, я трохи поспав, випив кави, зараз іду на дах ! Як Ви дивитесь, щоби сьогодні зробити чистку на даху ? Я завтра не матиму часу - маю багато роботи...

Хмм. Хто бачив старий дах, той сповна оцінить підступність цієї пропозиції. Якщо після підвалу чорні тільки соплі у носі, но після даху чорні і сльози в очах - там шар пороху років за 50 і кілька тон найрізноматнішого сміття :-)
Я стримано відмовився, чесно сказавши, що якщо ми сьогодні приберемо і дах, то його дочка лишиться вдовою. Відвісивши мені комплімента, що я дохляк, і повинен в свої роки вйо...ти 24х7х365, старий солдат пішов на дах і чистив його до глибокого вечора.

Да, были люди в наше время,
не то что нынешнее племя
богатыри ! не вы...

No comments: