google analytics

Thursday, February 25, 2021

Діджиталізація. Нереальна крутизна

Блін, як же це технологічно круто. Якщо ти перевищив швидкість, і тебе засікла камера, то...
Тобі просто приходить паперовий лист з QR-кодом, по якому відкривається лінк.
Де є фото і відео (відео!) твого порушення, можливість глянути його на мапі, і... лінк на оплату.
Бляха, це просто пушка...
 

 
Але це ще не все...
Ну значить натиснув я кнопку Сплатити Онлайн для оплати штрафу за перевищення швидкості. І за якийсь дуже маленький час вирішив перевірити, що показує Дія. Якбихтопитав, Дія - це програмка на телефоні, яка (як мінімум) заміняє Вам водійські права і паспорт. Але - не лише. Так от. Заходжу я в розділ штрафів, і бачу - штраф зарахований як оплачений, а щодо мене відкрито виконавче провадження за несплачений раніше штраф за відсутність маски.
Відкриваю, а там купа інфи - хто, коли, за що, і навіть контакт виконавця мінюсту по моїй справі. І - знову ж таки - кнопка Сплатити Онлайн.
 
Я позвонив виконавцю, поговорив, сплатив, і забув. А от нині при спробі поповнити телефон з Монобанку сталась відмова. Я не мав часу глянути, але ввечері глянув причину, і офігів. Рахунок заарештувала виконавча служба. Причому заарештувала лише певну суму, наскільки я зрозумів. Мало того, про це мене повідомив монобанк, який надав навіть лінк на деталі провадження! А за кілька годин дійшов мій платіж, і я арешт так само автоматично зняли.
Швидкість і чіткість цих дій лякає і захоплює одночасно. Матриця! А от зручність - незаперечна!
 


 

No comments: