google analytics

Sunday, June 2, 2019

Люди не бідкаються

Зранку чистили Океан, тепер Нова Пішта, ну що за день
Є у Львові одне відділення, дуже центральне і дуже зайняте, яким я постійно користуюсь, і де постійні проблеми з терміналами. То не приймає карту, то один термінал на всіх операторів, то приймає карту з 10-го разу, а про пайпас можна було лише мріяти.

- А люди? Як же люди?
- Бідкаються люди!
- До операторів зверталися?
- Оператори розводять руками...
...

Так тривало більше року, аж поки під час підйому до себе від відділення я не зареєстрував скаргу в кол-центрі Нової Пішти. Згодом вони мені відзвонили і все розпитали. В результаті тепер кожен оператор має робочий термінал з пайпасом. Не дякуйте

     Мораль. Якщо людей щось не влаштовує - вони мовчать. Точніше, вони бідкаються. Але бідкаються не туди куди потрібно, а між собою на кухнях. Я спостерігав це на всіх своїх роботах, і взагалі бачу це все життя. 90% людей мовчатимуть і бідкатимуться одне одному, вважаючи, що про їх проблеми має бути відомо автоматично. А насправді - мовчати і бідкатись - найгірше, що ви можете зробити. Більшість проблем дуже швидко вирішаться, якщо лише сказати про них вголос тим, хто може вирішити питання.

No comments: