google analytics

Sunday, February 3, 2013

Знайти туалет - mission impossible

Київ, 06:40. Прибуття поїзда №92 з Львова.
Ще в потязі в мене визрів чіткий план - на вокзалі я маю почистити пір"ячко, поснідати канапками, погуляти по центру, і на 10-ту годину потрапити на Agile Coach Camp. Знаючи, що на київському вокзалі досить пристойні туалети, я не став прокидатись за годину до прибуття, аби потрапити в туалет в потязі, і, вийшовши на перон, попрямував у знайомому напрямку - вбік від головного ескалатора.
Хмм... через коридор натягнута стрічка, на якій написано "Туалет не працює". Звичайно ж, жодних пояснень і порад - нема. Не біда, йдемо в туалет навпроти, але там... те саме ! Обійшовши всі зали, і не знайшовши ніякого туалета взагалі, навіть зачиненого, я вирішив піти в напрямку південного вокзалу - там він точно має бути. І він там таки є, і - о диво - відчинений, і... безкоштовний ! Так-так, всі туалети на вокзалі зробили безкоштовними. І тут можна було б зрадіти Покращенню, але потрапивши всередину, мені захотілось в платний. Про те, щоб чистити там зуби, не могло бути і мови. В кращому випадку - чоботи, і то обережно. Сморід, натовп, половина туалету чомусь перегороджена універсальним відкриттям киян - стрічкою з червоними смужками. 
Маленький ліричний відступ - справа в тому, що такими стрічками обліплений тепер весь київ, причому як я не намагався збагнути хто і чому це придумав - не зміг. Друзі-кияни також не знали відповіді на це питання. Подумайте і ви:
Мало того, що стрічки натягнуті скрізь через весь тротуар, тож обійти таку перепону просто немає як, так вони ще й пролягають на висоті 2-2.5 метри на землею !
Апчьом це ми ? Ага, ми ж у туалеті ! Так от - тільки-но я примусив організм вимкнути "брєзглівость", і попрямував до кабінки, як почув грізний голос: "Туалет зачиняється ! Виходимо !".
- Перепрошую, а де можна знайти туалет ?
- Та там на головному, біля ескалатору.
- Він зачинений. Обидва. Я спеціально до вас прийшов.
- Та ви що ? Зараз ми зачинимось - він відчиниться !
І я побіг назад, передбачаючи чистий порожній клозет без  відвідувачів. Але там - знову "Не працює". Прочекавши хвилин із 20, я вирішив, що з мене досить, і пішов скаржитись. 
А куди ? Ну напевне черговому по вокзалу. За склом сиділо 4-5 людей, які були зайняті собою, тож на моє мерехтіння  перед віконечком ніхто уваги не звернув, і я взяв трубку засаленого бездискового телефону біля віконечка. Жодного звуку. Ані гудочка, одним словом - "Залишайтесь на лінії, Ваш дзвінок дуже важливий для нас". Постоявши хвилину, я подумав - Йоб твою мать це вже за межею добра і зла, і вийшов на вулицю...

P.S.
Всі процедури були успішно пройдені в туалеті Пузатої Хати на Хрещатику. По прибутті я написав скаргу на сайті залізниці, раджу всім робити те саме.

Відповідь Укрзалізниці:

Повiдомляємо, що на Центральному вокзалi ст. Київ-Пасажирський бiля залiв очiкування 1, 2 дiйсно не працюють туалети, так як данi туалети передано в строкове користування на пiдставi договору оренди державного нерухомого майна та є приватними i тимчасово закритi.
Слiд додати, що в пiдвальному примiщеннi, бiля стацiонарних камер схову,
знаходяться два безкоштовних туалети, якi працюють одночасно, прохiд до них з вестибюля Центрального вокзалу або з Привокзальної площi. На Пiвденному вокзалi працює один безкоштовний туалет. Але згiдно технологiї роботи безкоштовних туалетiв з 07:00 до 08:00 в туалетi проводиться добове прибирання i туалет зачиняється на технологiчну перерву. В цей час пасажири користуються туалетами на Центральному вокзалi. Окремо повiдомляємо, що черговий по вокзалу знаходиться у вестибюлi вокзалу. Звернутись до чергового по вокзалу або оператора при черговому по вокзалу можливо через вiконце. Телефон бiля вiкна чергового по вокзалу є телефоном довiри Укрзалiзницi i  не є засобом спiлкування або викликом чергового по вокзалу.

Приносимо свої вибачення за доставленi незручностi пiд час перебування на вокзалi станцiї Київ-Пасажирський та сподiваємось, що наступне вiдвiдування залишить приємнi спогади.

No comments: