google analytics

Saturday, February 9, 2013

Антикотин

Задовбали коти в будинку - безсовісні сусіди зовсім за ними не слідкують, і тому коти гадять де їм заманеться, заповнюючи густим смородом весь будинок. На сусідів впливати - справа марна - їм хоч кол на голові теши, тож доводиться використовувати технічні засоби. Я вже колись розповідав, що успішно застосовував потужний галогенний прожектор з коротким інтервалом блимання для виживання зі сходової клітки гоп-компанії. Тоді під кінець першого ж вечора експерименту мені було запропоновано лампу зняти - так їх це дістало. Дійсно, коли кожні 10 секунд над головою вмикається 100-ваттна лямпа, а через 10 секунд вирубається - в будь-кого здадуть нерви.
А проти котів що ? От пробував я вітчизняний засіб "Антигадин", від якого коти почали гадити в місця обробки особливо завзято. Я б його перейменував у "Smell & Shit", бо ефект від нього прямо зворотній. Знаючи яким лайном здебільшого наповнений наш ринок, я купив на ебеї засіб без кирилиці на упаковці: 
Без особливої надії попшикавши, за тиждень не побачив на сходах жодного представника смейства кошачих. Певно сусідам важко зрозуміти чому мурка тепер гадить вдома, а не як належить - під дверима сусідів. Що то таке з нею сталось ?!

No comments: