google analytics

Friday, February 22, 2013

Дивні баги

Одного разу мій макбук повернувся з затяжного ремонту - довготривала реабілітація йому знадобилась після прийому на грудь клавіатуру надмірної дози коньяка марки Старий Кахеті. І от нарешті його полікували, і моя прєлєсть повернулась "в строй". 
З одним лише ганчем - якось дивно працював фейсбук. На чорному фоні є поля логіна і пароля, та залогінитись - неможливо. Картинка дуже схожа на ситуації, коли сайт не підтягує CSS-файли. Та, думаю, фігня - зараз почищу кукі, кеші, шмеші - все поправиться. 
        Не допомогло. І що найбільш дивно - в хромі і сафарі - те саме. Решта сайтів працюють, і лише в блозі немає кнопки "Логін". На десктопному компі поруч - є, а на макбуку - відсутня. Я вже і скролив, і зменшував шрифт - нема кнопаря і все !
Хмм, дивний глюк. Попереставлявши браузери, і переконавшись, що проблема нікуди не поділась, я спустився трохи нижче - до налаштувань проксі. Тут було все ок, що без проксі, що з проксі - той самий глюк. Подивившись файл /etc/hosts, і не знайшовши там ніяких проблем, я пішов в кімнату маководів, де кращі уми довго крутили мак у руках, і врешті дійшли до того, що поміняли MTU на мережевому інтерфейсі, а вайфай замінили дротом. Результат - нульовий.
       Думали думали, сказали що в мене неправильний макбук, і врешті не придумали нічого кращого, ніж старий спосіб - reboot.
       Комп бутнули, і це не допомогло. Але свою роль таки зіграло, бо при завантаженні ми побачили повідомлення "bla bla bla time is 01/01/1970 00:00:00". Після виставлення часу поближе до реальності, проблема зникла.

Чому ??

Та біс його знає ! Можливо екран був чорний і негарний, бо система вирішила, що в 1970-му році ще не було CSSів, і тягнути їх не потрібно. А логін не працював, тому що я в 1970 ще не існував, і відповідно не можу логінитись у Фейсбук :) А кнопка Логін була прибрана з блогу, тому що мене ще нема, а якщо ти ще не народився, то і бложити тобі немає про що.

      Невірний час - це одна з причин, які часом призводять до дуже і дуже дивних проблем. Інша відома мені причина, яка призводить до сказу в юнікс-подібних систем - відсутність місця на диску. Якщо система починає виробляти дивні речі, які неможливо зрозуміти - перевірка логів на предмет рядочків "У вас лишилось -200мб диску" - це те, з чого я завжди починаю обряд ікзорцизму.

Тепер другим пунктом я додам перевірку часу...

No comments: