google analytics

Wednesday, February 27, 2013

Вечір

Як ви уявляєте собі вечір чоловіка після роботи ? 
Футбол і люди-картинки в телевізорі ? Туалет на півгодини з книжкою "Код Да Вінчі" під пахвою ? Банка пива ?

Ну що ви, ми не такі !
     Сьогодні на роботі я конкретно заєбався. Я міг би сказати "закрутився", "змучився", або "стомився", та я наполягаю, що я саме заєбався.

      На вечерю - макарони. Я люблю макарони, особливо з тертим сиром, тому механічно висипаю тертий сир у кастрюлю, ретельно перемішую, і чую подяку:

- Тато, що ти зробив ??
- А що ?
- Я не їм макарони з сиром !
- Ой, вибач, я не знав.
- Це вже другий раз !

Назріває скандал. Після тривалих перемовин Іванка пробує залагодити справу:

- Ярослава, а можна я щось запропоную ?
- Що ?? Нового тата ?!

     Далі Код Да Вінчі мені теж не світить. "Людина-гора" - найгірша з можливих забавок, тому що під час неї необхідно повзати по квартирі з накинутою на голову ковдрою, імітуючи гору, і під дикі воплі Ярослави брати її в полон. Під ковдрою душно, а бігаючи по квартирі з ковдрою на голові, я рахую головою кути. Зловивши малявку в полон, треба бути дуже уважним, щоб не покалічили, бо гора як жива істота нею не сприймається категорично, і удари бувають дуже відчутні. І тому я пробую прикинутись мертвим.
З цього нічого не виходить - дитина спочатку кричить мені у вухо, а потім відкриває пальцями око, і таким чином визначає, що я ще живий.

      На щастя, з людини-гори вдалося домовитись на Спіріта-душу_прерій. Гра наступна - на матраці є двоє - кінь Спіріт і полковник. Задача коня - лишитись вільним, скидаючи полковника, задача полковника - приборкати коня. Гра має велику перевагу - вона хоч і дуже активна, та не травматична, і не вимагає бігати по хаті. Витримавши кілька раундів, я відчув, що макарони просяться назовні, ліг горілиць, і напевне мав такий вигляд, що як кінь полковнику був вже нецікавий. 

     Проте був цікавий як пес. Гра "Пес і муха" - хороший варіант у випадку, коли нема сил вставати, а бавитись дитині хочеться. У дітей взагалі в жопі батарейка, а в деяких, здається, ціла електростанція. Пес лежить на ліжку, довкола нього літає здоровезна 20-кілограмова муха, і кусає за різні місця. Задача пса - хвостом або мухобойкою (реально це тапок) прихлопнути муху, яка з криком взлітає, щоб за кілька секунд знову приземлитись на пса. Ідеальним варіантом, хоч це і нечасто вдається, є утримання мухи на дистанції, кидаючи в неї снарядами-тапками. При грамотній організації гри зі снарядами можна навіть трохи відпочити.

      "А тепер давай - покатуляй мене". Це - проста нетравматична забавка. Потрібно в обнімку катулятись по матрацу туди і назад під захоплений вереск дитини. Трохи покатулявшись, я відчуваю, що більше не можу.

       На щастя, підходить час сну, і на кухні вистигає мій чай. На сьогодні я вільний...

No comments: