google analytics

Monday, February 4, 2013

Agile Coach Camp

Я не дуже дотичний до якогось еджайл-світу, і тим більше не є еджайл-тренером, та мені було досить цікаво на даному заході. Щоб не забути що там було, викладаю нотатки, зроблені на події:

І коротка розшифровка.

 

 Give thing a name is a bad idea

Люди не люблять нових термінів. Тому, якщо ви намагаєтесь проштовхнути щось нове іншим людям, то придумати цьому ім"я - найгірше, що Ви можете зробити. Наприклад, якщо Ви скажете своїм бійцям, що ввечері кожного дня у вас буде "ретроспектива", вони мислєнно пошлють Вас на три букви з більшою ймовірністю, ніж якщо Ви скажете, що щовечора ви будете збиратись для обговорення і аналізу дня, що минув.

Якась класифікація типів працівників

  • Самурай - чудовий солдат, але солдат
  • Самотній рейнджер - self-driven чувак
  • Оракул - асоціальний гік з височезним авторитетом, який сидить в своїй печері, і в якого всі радяться

 

 Non-violent communication

Перше - ніколи не говоріть людині, що вона ідіот, якщо вона зробила щось погане. Це не людина ідіот, це її вчинок ідіотський. З точки зору психології, це - велика різниця.
Друге - говоріть про свої відчуття, а не про чужі. Адже насправді, це єдине, про що Ви знаєте достеменно, все решта для Вас - лише припущення. Краще сказати - "Читаючи твій гамнакод я почуваюсь так, ніби мене занурили головою в унітаз", ніж "своїм гамнакодом ти наплював мені в душу". 
Ви не знаєте причин, з яких був написаний гамнакод, а можливо це і взагалі не такий вже й поганий код.
Те саме, доречі, викладається в книзі про дітей "Общаться с ребенком - как ?".

 

Getting Feedback

Отака порада про отримання фідбека від половинки на тему - наскільки половинці добре. Порада може бути застосована і на роботі. Я не до того, що можна мати половинку і на роботі, я про команду :)
Отже, малюємо вертикальну лінію, і робимо два стікера - для себе і половинки. Стікер, наліплений вгорі вертикальної лінії, означає, що Вам добре. Стікер Вашої половинки, наліплений внизу вертикальної лінії, означає, що Вам ппц половинку час вести в ресторан, або влаштовувати романтичну вечерю, або просто згадати, що вона - жінка :)

Поки що все.

No comments: