google analytics

Friday, December 7, 2012

FotoMag зі зіпсував, або "срокі нємного пєрєнєслісь"

Користувався послугами інет-магазина Фотомаг декілька разів, і був дуже задоволений. Однак, після того як мене виперли з магазину на Бандери за 20 хв до закриття, а колезі замовлення доставляли замість трьох днів 10, і останнього випадку, я зрозумів, що магазину капєц.

Отже, замовив пару залізяк, дзвонить менеджер:
- Ваше замовлення буде у магазині у Львові 7/12/2012
- Точно буде ? Мені це критично.
- Так, буде 7.12

Реально крайній термін мені - 9.12. Ну, думаю, до 9-то точно довезуть, раз обіцяли 7-го.

Сьогодні приходить на емейл, що замовлення буде 11.12

Далі я написав лист,на який мені відповіли, що "срокі доставкі нємного пєрєнєслісь", і тепер раніше 11.12  - хоч ти стріляй нічо не буде.

Ну ок:
Зрозуміло.
Значиться так.
Раз у вас "срокі нємного пєрєнєслісь", після того як я декілька разів
питався і наголошував, що мені важлива доставка 7.12, то в мене
перенісся тремін оплати - на невизначений термін. Можете не доставляти
замовлення.
Оскільки за останні три випадки, коли я чи мої знайомі мали справу з
вашим магазином, було три серйозні проколи з вашого боку, я припиняю
користуватись вашими послугами, і пораджу те саме зробити своїм
знайомим.

Дякую за увагу.
 

No comments: