google analytics

Saturday, November 17, 2012

Голуба устріца

Ми летимо в Дублін ! Візи готові, речі зібрані, і от перед поїздкою я вирішив глянути на наш готель, і перший ж відгук дещо мене стурбував:
Arrival: on arrival you are presented with a massive gay flag on top of the entrance and you walk in and it's amazing entrance and decor. On enquiring this is not a gay hotel even if decor says otherwise. Why the gay flag?? No one was able to answer that.


Такс, подумав я. Літак за 10 годин - свалу нема. Їдуть троє хлопців. В голові рояться питання:
  • Чому Юля вибрала саме цей готель ?
  • Чому Ярема проігнорував слова Лізи, яка говорила, що не потрібно туди селитись, є кращі місця... 
Ось ще трохи погуглив, виявляється - є така віртуальна мережа готелів - "rainbow"  :)
Наш готель !

Всю дорогу нас не відпускали педерастичні жарти, та насправді готель виявився не таким вже й страшним - за жопи тут ніхто не хапає, хоч інтер"єри і дещо дивні:




Стіни ліфта
Моє ліжко


Дзеркало біля ліжка

Ням-ням
Ліфт
Ярема припустив, що ця штука може якось прислужитись геям в плоцьких забавах. Я довго думав як, потім повісив на неї футболку - доки не придумаю іншого застосування.

В шафі висить отака мила парасоля:
Morgan і Beacon - два з трьох дублінських готелів для геїв та лесбіянок. Якщо не припиниться дощ - доведеться ходити з цією парасолькою містом :)

Одним словом, я вирішив порушити домовленість з козаками, і лягти спати, не підпираючи стільцем двері. Сподіваюсь, моя цнота лишиться недоторканою...

Ще трохи готелю:
Медовий тиждень :)








No comments: