google analytics

Wednesday, November 21, 2012

Дублін кулінарний

Я хоч і повний профан в їжі, та Дублін - дуже продвинуте в кулінарному плані місто. Тут безліч пабів на будь-який смак, з яких ми найбільше вподобали ПортерХаус Централ, ГастроПаб на Графтон стріт, та ще кілька цікавих закладів. Середня ціна за головну страву, якої часом може вистачити на двох не дуже голодних людей, становить в районі 15 євро. Води як правило наливають на шару скільки забажаєш, тож пити можна і не замовляти.
Це не дуже широко відомо, але ресторани мають свою систему зірок. У світі існує організація з невідомою мені назвою (насправді ліньки копАти), як була заснована дядькою на ім"я Мішлен. Інспектори цієї організації досліджують ресторани в багатьох країнах, та найкращим з них присвоюють зірковість - від однієї зірки до трьох. До об"єктивності перевірок підходять тут дуже серйозно - робота інспекторів завжди анонімна, зірку неможливо купити, інспекторам навіть радять не видавати свою професію родичам. Почитати про це докладніше можна тут.
В Україні відвідати "зіркований"  ресторан не вийде ні за які гроші - їх в нас просто не існує.
У Дубліні є кілька таких ресторанів - здається, два двозіркові, і до десятка однозіркових. Ми вирішили відвідати один з однозіркових - Locks Brasserie.
Це мало схоже на люксові ресторани у Львові. Мені здалось, що тут більше уваги приділяється кухні і якості обслуговування, ніж розкішності інтер"єру, ремонту, лоску. Приміщення, м"яко кажучи, "падуставше", все стареньке (як і в інших пабах), офіціанти вдягені в джинси і кеди. Всередині досить шумно і людно - жодного пафосу і рафінованої публіки.

А от і меню:


Та м все складно, я нічо не зрозумів, і тому замовив першу страву, в якій побачив знайоме слово "порк", що обіцяє добру їжу. Стартером був якийсь французький суп з трюфелями.
Після досить довгого очікування, приїхали страви:
Суп. Спочатку я подумав, що мене намахали, і замість супа дали мокру тарілку з невідомою коричневою субстанцією на дні, та офіціантка не забарилась, і суп в тарілках таки з"явився.
інша страва.
Устриці.
Порк :)
Середня вартість стартера - 12 євро, головної страви - 25 євро. Та у вас є вибір - можна за 22 євро замовити один з трьох стартерів, і одну з 4-х головних страв. Що я і зробив. Все було дуже смачно і поживно.

No comments: