google analytics

Monday, November 19, 2012

Дублін-1

Продовжуємо радувати наших поціновувачів свіжою дублінятіною, приправленою відбірною гомосятіною.
Отже, ми не напиваємось (щоб не було 1:0), стараємось по одному коридорами не ходити, і практично не миємось, щоб бути непривабливими для наших ідейних ворогів.

 З цікавого за день - мене заблокувало в клозеті. Доступ в приміщення офісу здійснюється за допомогою бейджа. Є лише одна деталь - в туалет зайти без бейджа можна, а от вийти - треба бейдж. Можливо це пояснюється тим, що зайти туди часом буває потрібно дуже швидко, і тут не до бейджа, а вийти - можна і почекати ("їсти - не срати - можна почекати", як казала бабушка Параня).
Про це знають не всі, і от я саме потрапив у ці не_всі. При виході з туалеті є кнопка, точнісінько така ж сама, як ті, що в інших точках офісу при натисканні розблоковують двері. Але ця нічого не розблоковує, натомість вона вимикає світло в предбанніку санвузла. Тобто я тисну на кнопку, а двері не відкриваються !
Думаю - от дурна ситуація. Ну ладно - постою, може хтось прийде, і мене звільнить. А нікого нема. Як назло, всі сходили раніше. І найгірше те, що просто на кухні, в двох кроках від дверей туалету, стоять всі наші, і щось жваво обговорюють. Телефона нема. Врятувало мене те, що частина дверей була скляна, я дочекався, поки хтось пройде повз нас, і почав тарабанити в віконце, показуючи, що я в"язень туалету, і хочу на волю. На щастя, це був Люк, який мене звільнив, нікому про це не сказавши.

Дублін - цікаве, красиве, жваве місце. В нас немає вихідних, але гуляти чудово вранці і ввечері.

Колодки закоханих. Насправді, ми розкусили їх підступний план - продавці колодок, маючи всі ключі від них, глибоко вночі приходять, знімають знайомі докази кохання, і перепродають їх. Потім горять за це в пеклі...
Temple Bar street. Центр розпусти і пияцтва. Наш готель - в самому центрі.
Графтон стріт - центр шопінгу.


Дублінська бруківка.
Наш готель.




Торговий центр Пенніс (Penneys)
Він рухається - лазить вгору і вниз.

В Дубліні таки трапляються дуже гарні дівчата.


Офіс замовника.
Охоронець офісу.
Старий-престарий паб на Темпл-барі.


No comments: