google analytics

Monday, September 29, 2014

google diff

Шукаючи свою адресу на гугльмапсі, звернув увагу, що Гугль наробив фото мого будинку і довкілля на гугломобіль. Я ніколи не робив фото "до" і "після", тож робота Гугля стала мені у великій нагоді. Я й сам не усвідомлював, наскільки багато зроблено, і який великий діфф між сьогоденням і уявленнями Гугла про наш край. Коли робиш все поступово - це не так і помітно. Але є гугль діфф :)

Центральний вхід





Нова версія 


Брама, що фігурує в моєму 

відроводичелендж



Нова версія 


Кут будинку

Крутий розкатаний авто "газон".
Нова версія


З вул. Крушельицької



Нова версія 











Вулиця Каменярів, лише нова версія



Так, це не євроремонт, і не ідеальна реставрація. Для реставрації самої лише брами потрібні десятки тисяч гривень, і купа сил і часу. А я - один. Коли людей, які не хочуть жити в брудному будинку, занедбаному місті, зруйнованій країні, буде хоча б 20-30% - ми зробимо все по "євростандартам". Але, нажаль, з моїх спостережень, 90+% людей абсолютно не проти жити в лайні. На це мабуть є якісь причини, але вони точно не фінансові. З заможними людьми - те саме, перевірено досвідом. Просто ми такі. І поки ми не змінимось, і будемо, як малі діти, сподіватись, що нам все виправить добрий президент, багатий депутат, чи сміливий польовий командир, ми будемо жити так, як ми живемо зараз.

2 comments:

Unknown said...

Під лежачий камінь, вода не тече.
Тобто, не змінимось, поки не буде в тому нагальної потреби.

Unknown said...

Вражений diff'ом!!! Дякую тобі!