google analytics

Saturday, September 13, 2014

Табличка на будинку

Я давно роздивився ледь помітну, замазану N шарами фарби табличку на нашому будинку. В далеких планах було її відновити, але сьогодні я вирішив попутно лиш пошкрябати її, щоб зрозуміти об"єм робіт. Моя мегадрабина Krause тепер підняла мене на нові висоти, і я дістався до таблички на висоті до 4м. Стою, шкрябаю, і чую - в сусідньому будинку зі підвалу страшний гуркіт, і купа пороху стелеться по всій вулиці. Давно я такого не бачив. А згодом з підвалу вийшли два брудні як чорти вуйки з протигазах. Ну, думаю, неподобство. Тре навести лад:


- Слава Праці! Ви ще довго свою роботу любитимете?
- Та де! Скоро сі зробить!
- Що за шайтан-машина?
- То є піскоструйка. Чистить всьо! От ти шо робиш?
- Тут була стара табличка. Хочу почистити, для історії.
- О! Хочеш, ми тобі її бахнемо? 6 секунд часу.
- Як?
- Піскоструйкою.
- Та ну вас нафіг, ви мені будинок завалите.
- Ми професіонали, пане. Всьо буде чьотко. Буде як нова!

Я дуже вагався. Шайтан-машина схожа на звіра, який викидає клуби піщаного пороху, і страшно гарчить. Але чистити табличку руками - адова робота, і трохи небезпечна. Впади з 4м - ніяка медицина тебе не складе. А особливо наша львівська. Десь читав, що згідно досліджень, при падінні з висоти від 6м, в людини взагалі мало шансів лишитись живою.
- Як тебе звати?
- Женя.
- Женя, давай бахнемо. Ти її сам так ніколи не почистиш. Як нова буде.
- Ну давай.
Звіра притягли за хобот, сказали всім відійти, і розв"язали пащу. Він взревів. Клуби піска піднялись вгору, і за 20 секунд обробки табличка відкрилась світу. А я замість очищення таблички зайнявся збиранням піску, яким, наче снігом, засипало все довкола.
- Женя, що ти то робиш? Зараз же вітер - все і так рознесе.
- Добре.
Ппц. Вітер все "прибере"... 

Звісно, я все прибрав без допомоги вітру. А прокльони тих сусідів, хто не встиг закрити вікна, я переживу. Зате тепер маємо таке диво:



Наша вулиця тепер вулиця Клейна? Якщо хтось знає хто такий Клейн, кажіть. Підказка, в авcтрійські часи вулиця називалась вулицею Kleinа.

2 comments:

Sergy said...

http://de.wikipedia.org/wiki/Klein_(Familie)
Може це вони? Але ніби вони до Львова відношення не мали.

Unknown said...

Виглядає так що це знак до вулиці Каменярів: http://www.lvivcenter.org/pl/uid/picture/?pictureid=6226 а Крашевського (теп. Крушельницької) -- бічна до неї? Там лінк на неї внизу.