google analytics

Tuesday, September 23, 2014

Вони не сплять

Ранком мене розбудила тиша. Дивна річ - не було цвірінькання юних фей, що лунають з глибин кухні щоранку. Щось сталось. Я завжди прокидаюсь під їх юні голоси, але сьогодні - нічого. В нас немає Інтернету. Відвалився вайфай - нема конекшна, і в списку доступних мереж моєї також немає. Є купа інших, як завжди. Одна якась нова, з цікавою назвою "PutinHuilo-pidorashka". Хм. Бутнувши кілька разів роутер, я примирився з думкою, що доведеться купити новий, і завтра я знову прокинусь без фейських голосів. Від жубри я почав підбирати пароль до PutinHuilo.

putinhuylo - no
putinhuilo - no
PutinHuilo - no
Putin-Huylo - no
...

Не працює. І тут до мене дійшло, що точка Путіна має підозріло хороший сигнал - 5 "палок". І я ввів свій пароль до своєї точки. І законектився...

Мало хто париться безпекою домашньої мережі, і мало хто думає, що може стати об"єктом уваги хакерів. Але мій досвід, і вже не вперше, показує, що це не так. Будьте пильні.

No comments: