google analytics

Saturday, June 7, 2014

Діти

Трапилась хороша стаття на ленті ФБ:

http://www.domrebenok.ru/blog/vospitanie-syna-ottsom-vy-tolko-chto-nadlomili-psikhiku-svoego-rebyenka-bravo

Взагалі-то те саме можна сказати не лише про дітей, а про всіх близьких, на яких в основному ми і "зриваємось". Загалом це все має сенс, але щодо цього конкретного випадку - я б глянув передісторію. 

Уявіть ситуацію, що той дядько серйозно заєбався на роботі, заробляючи на дітей і сім"ю. І на вечір в нього ще список справ, і це не рибалка, а речі, спрямовані на добробут родини. І він вже 100-й раз чув "дай морозиво", і 99 разів пояснив, чому це не може зробити (наприклад, якщо він це зробить, дитина може захворіти). Діти чудово вчаться маніпулювати батьками, і це 100-те прохання в черзі при людях могло стати останньою краплею. Так, в ідеалі крику не мало б бути, але ж всі забувають, що цей батько - теж людина, а не машина для заробляння грошей, і не іграшка для дитини. Я от часом поводжусь так само. Якщо я відчуваю, що цим образив дочку, я знаходжу в собі сили і вибачаюсь. І пояснюю їй чому я так зробив. Незалежно від того, хто "правий".

No comments: