google analytics

Wednesday, June 4, 2014

Альтернативна історія

Виявляється, на морі в червні бувають дощі. І саме коли вони бувають, можна помітити довкола цікаві речі. Як, наприклад, бібліотеку в нашому готелі. 
      Я боюсь сказати комусь, що заходив в кімнату з назвою "бібліотека" в готелі на морі. Боюсь, бо вважатимуть схибленим. Виправданням може слугувати хіба що дощ, блискавки, і те, що місцевий міцний алкоголь - це скоріше пальне для гасової лямпи, аніж бухло. І те, що мене туди затягнули. Ну захотілось їм в бібліотеку - певно самі офігіли, що вона тут є. А в тій бібліотеці...
      Аж ціла альтернативна історія і наука! Нам одразу впала в око оця книга:



Вона не могла не впасти в око. Книга вражаючих розмірів і ваги, чудово ілюстрована, з компакт-дисками в комплекті. Я її ледве підняв - людину можна зАбити. Мета книги - не більше і не менше, як розповісти людству історію створення і розвитку світу, і хибність загальноприйнятої на зараз теорії еволюції.

По-перше, що мене дже потішило, Зайки ведуть свій родовід з сивої давнини. Зайки існували вже 30 млн років тому, і не дуже то й змінилися за цей час!

І не лише зайки.



І з нами не все так просто.



А Дарвіну - так взагалі 3.14здєц.


Але теорії Дарвіна не лише помилкові - вони є джерелом тероризму (раптово) і іншим -измів!




Після гортання цієї книги я до ночі гуглив теорію еволюції і її спростування. І виявилось, що з моєї школи нічого не змінилось - теорія і далі домінує, і вважається доведеною. Більше того, теорія еволюції визнана Ватиканом і англіканською церквою, які лишили Богу лише створення світу і подальший нагляд за тим, як він буде розвиватись. А розвивається він сам, в т.ч. за законами еволюції.

No comments: