google analytics

Wednesday, April 2, 2014

Чому ти не станеш мером?

    Вас ніколи не питали чому Ви - такий молодий, прогресивний, розумний, і чесний - не підете у владу, а лише критикуєте? Мене часом питають. А на останній зустрічі нач. РДА навіть пропонувала приєднуватись до її команди:) Я завжди відповідаю однаково - я не проживу на зарплату навіть мера Львова навіть з однією дитиною, куди там з пятьма!

 
       Лише подумайте. От Ви - мер. Або начальник ДАІ, або міліції, або ще якоїсь держструктури. Роботи у вас - нереально багато, відповідальність - шалена, робота - нервова. Платять - мало. Бізнесом займатись - не можна. Спокуслива пропозиція, правда?  Мені завжди було цікаво чому люди рвуться на ці посади так, ніби там медом намазано. Всі так хочуть за копійки відповідати за все, чути щодня прокляття, і ходити під кримінальними статтями і дулами папарацци місцевого розливу?
        Хто піде працювати на таких умовах? Ну ясно - або (м"яко кажучи) не дуже кваліфіковані люди, або придурки, або злодюги. Щоправда, трапляється і мінімальний відсоток четвертої категорії - людей, які вже заробили собі грошей, і разом з цим піднялась їх духовність. Тобто вони вже не будуть красти, а щиро вирішили зробити щось для країни, щоб їх запам"ятали. Нам з такими не дуже щастить, бо багаті люди в нас переважно нуворіши, і духовність в них не встигає за гаманцем.
        За яких умов пішов би працювати у владу я і мені подібні? По-перше, оплата такої невдячної, важкої, відповідальної праці має бути разів в 10 вища, ніж середня зп по регіону. Не менше. По-друге, соціальний захист має бути на рівні. Якщо зарплата мера - три з хвостиком тисячі гривень, ми приречені обирати серед сортів гівна.

8 comments:

Diak said...

Допустимо в тебе є бізнес який приносить прибуток. І ти ідейний. Чом би й ні?

Eugene said...

Закон проти :(

Diak said...

ну бізнес можна ж передати дружині

Eugene said...

Можна, можна. І тоді ти станеш брехуном-корупціонером, як люди при владі зараз. З тих, що їздять на Майбахах і живуть в межигір"ях, говорячи що то не їхнє.

Diak said...

невже б люди не зрозуміли позицію.

"Я був бізнесменом, заробив свої статки чесним бізнесом, але мене обурює стан речей в місті. Я хочу спробувати тут навести лад. Оскільки закон не доволяє займатись і бізнесом і мерством, я свій бізнес передаю дружині. Мені не треба додаткових грошей, сімейний бізнес повністю мене ззабезпечує"

Я б до такого точно поставився б зрозумінням.

Eugene said...

Так постався. От Віктор Федрич заробил, а як стали президентом - віддали все синам і жінкам. Навіть Межигір"я по документам не його. Бізнесу - нема. По факту всім керує т.з. Сім"я.
В львівських митників і ментів бізнесу теж ніц, все на жінках-коханках-мамах.
Поставимось до цього з розумінням.
І не будемо задавати їм питання "звідки лексуси при зп 4000 грн?".

Diak said...

Це інше як на мене.

Eugene said...

Тут штука така. Якщо я особисто від стакану горілки не п"янію, мені все одно за кермо після стакану не можна. Ви спитаєте чому? Адже на мене це не впливає. Однак - заборонено, і крапка. Дуже просто. Бо встановлено, що на 90+% людей це впливає погано,і якщо і є 10% тих, на кого не впливає, заборонити потрібно всім. Бо від цього буде користь, навіть якщо і легенько постраждають 10%. Користь більша за можливу шкоду.

Те саме з бізнесом у владі. Встановлено емпірично, що 90% бізнесменів, потрапивши до влади, будуть використовувати владу для розбудови свого бізнесу. Крім того, бізнес віднімає шалено багато часу і ресурсів, і в такої людини часу займатись держ. справами просто не буде.
Тому забороняють займатись бізнесом всім.
Якщо і знайдеться суперідейний чувак, в якого 48 годин в добі, і вистачить і не країну і на бізнес, то шкода йому від такого закону буде не порівняти менша за користь, яку принесе це закон.