google analytics

Friday, March 27, 2015

Робоче місце

Ми зовсім не цінуємо робочі місця, які маємо в своїх теплих офісах. Не цінував і я, поки не опинився в чужій квартирі, де не було робочого місця. За компом потрібно проводити цілий робочий день. Спершу я спробував прилаштуватись на кухні:

Там де яблука - мав бути лаптоп.
На перший погляд все добре. Стіл є, стільчик є, освітлення - є. Але на практиці все виявилось не так. Ноги не дістають до землі, і тому від тривалого сидіння постійно затікають. Спинка стільця - коротка, і тому спина, не маючи на що спертись, після 30 хвилин сидіння починає боліти і проситись в горизонтальний стан. Через годину я зрозумів, що працювати так абсолютно неможливо. Неможливо до того, що пофіг втрачені за прогуляний час гроші. Здоров"я - дорожче.

Потинявшись хатою, і не знайшовши ані стільця ані стола, я вирішив працювати, сидячи на підлозі, а потім і на дивані. Але від необхідності постійно схилятись над клавіатурою при лаптопі на колінах під вечір спина і плечі нили так, ніби я всю ніч розвантажував вагони з чорною ікрою. І тому на ранок я працював вже лежачи на дивані, створивши певний градус нахилу за допомогою подушок. Нажаль, з цього теж нічого не вийшло. Так можна отримати перелом шиї і косоокість від постійного напруження хребта і очей. Адже так голову доводиться нахиляти, щоб побачити екран.

На третій день, відчуваючи повний відчай, я зібрав зручне робоче місце з високих барних стільців, крісла, і пуфиків з диванного комплекту:

,

Тепер я на власній спині знаю, що працювати без робочого місця - це все одно, що стояти на голові. Можна, але недовго і незручно.

Має бути:
  • Стілець зі злегка нахиленою назад спинкою і достаньо твердим сидінням. Спинка повинна діставати щонайменше до лопаток.
  • Стілець повинен бути неглибоким, ноги повинні діставати підлоги, або мати іншу опору.
  • Стіл, під який можна сховати ноги під час роботи. Стіл має бути такої висоти, щоб, сидіячи на стільці, ви бачили екран прямо перед собою, або близько до того.
  • Стіл повинен мати місце для мишки.
Відсутність цих умов зведе на нівець всі Ваші героїчні зусилля і плани. За відсутності цих умов ви зможете провести за роботою лише дуже нетривалий час.

2 comments:

Alexander S said...

Погоджуюсь з усім, сам наразі маю непостійне робоче місце, у мене дещо краще виглядає, але спина все одно болить.

Отак виглядає моє: https://www.dropbox.com/s/1sw17gmhsd9iugv/2015-03-28%2009.21.03.jpg?dl=0

Сплю під батареею на карєматі :)

Eugene said...

все на рівні. я б мав таке - мовчав би. Просто я тепер зрозумів, що слова "маєш ноутбук - можна працювати з пляжа" - фігня на посному маслі. Неробствувати і перебирати фотки - можеш, працювати - ні.