google analytics

Sunday, October 19, 2014

Сила Інету

Сьогодні мало не зомлів як побачив. Я тільки-но поремонтував цю браму, і знову! І шо, мені тепер голосувати за цих гімнюків? Я скоріше проголосую за януковича, ніж за тих, хто псує мою працю, і закидає пачками чудово надрукованих плакатів мій під"їзд. В той час, коли солдати гниють в окопах без снаряги.








Но я і здєсь молчать нє буду!
(С)

У Фейсбуці є сторінка штабу Блоку Петра Порошенка. Я без жодної надії написав їм на ленту про цей прикрий випадок. Реакція мене шокувала:




На відповідь в суботу зранку (!) в них пішло 4 хвилини. Ввечері вони ще раз написали мені, щоб я глянув чи усунута проблема. Очевидно, відправили когось помити двері! Правда, я ще зранку вимив їх сам. Сила Інету, помножена на силу любві до народу напередодні виборів, разом творять справжні дива. А штаб - молодці!

No comments: