google analytics

Friday, October 24, 2014

Перли доні


Протягом кількох років я намагався записувати веселі думки дочки. Ось що вийшло (процес триває):

  1. Я тебе люблю, бо Ти дуже милий, і в тебе на голові таке хутро, як в Зірки! (Зірка - наша морська свинка)
  2. Тато, коли ти купиш мені телефон на цьому тижні?
  3. (розглядаючи упаковку ’’Снікерсу", і побачивши "Ккал"): Тато, а ти знаєш, що твій снікерс зроблений з калу?!
  4. (побачивши як я дивлюсь на красунь по тв) Мамаа! Тато тебе більше не любить! Від знайшов собі в телевізорі інших заєк!
  5. (після 400км на авто) Тато, мене вже нудить від твоєї сраної машини!
  6. А коли у мавп буває секс?
  7. Таак. Зараз буду писати чорний список, і першим там буде тато!
  8. Тато, ти не хочеш поцілувати дівчину, яка наїлась часнику? Це дуже корисно!
  9. Мама, в твого тата є воші, а в татового - немає!
  10. Тато, коли був "бомбовий злив" у Борисполі здається, люди почали народжувати роботів-мутантів. (про Чорнобиль).
  11. Краще б Зірка (наша морська свинка) була Президентом!
  12. Янукович не вірить в Бога, бо думає, що він сам - Бог.
  13. Беркут і Янукович - це як риба і кістка. Якщо риба без кістки - вона добра.
  14. Треба відкрити спеціальний музей - музей какашек!
  15. Тато, для війни треба дві країни!
  16. Скажи просто "так" чи "ні" - ти купиш мені телефон в третьому класі??
  17. (пропозицыя побавитись): Тато, давай ти будеш королем, і битимеш людей батогом?
  18. Скажіть будь ласка, а у вас є лак для нігтів, що підходить під мої тапки? (в відділі косметики)
  19.  Я підозрюю, що наш табір закінчиться весіллям. Ми з Віталіком любимо одне одного.
  20. Тато, не питай мене нічого, в моєї голови сьогодні технічна перерва.
  21.  (під час сварки) Тато, візьми ніж і вбий мене! Тільки отой з салатовою ручкою.
  22. Я не люблю алкоголь, бо він гіркий, але люблю алкоголіків.
  23. (під час побудови замків з кубиків): Від перестановки кубиків замок не змінюється!
  24. Мама, в тата на голові помер ангелик!
  25. (Після роботи): Тато, я зараз на тебе ляжу поки ти ще не наївся!
  26. Павуки без ніжності живуть лише 5 років!
  27. Тато, ти такий в мене золотий ! Ну просто срібно-золотий!
  28. (дивлячись на графік Google Analytics): Тато, а на яку з цих гір ми поліземо?
  29. Якщо дівчина хоче одружитись з хлопцем, то і він неодмінно хоче. Він не має вибору!
  30. Морські свинки розуміють мову хомяків, але не хочуть з ними розмовляти, бо хомяки є трохи тупі.
  31. Влада змінила маршрут 31-ї маршрутки, примушує говорити російською мовою, а Катерина Друга знищила Запорізьку Січ !
  32. Принцеса має бути гарною, розумною, і ніколи нікому не розповідати скільки вона важить.
  33. (У Ярослави болить вухо, треба гріти). Тато, я знаю як зберігати в вухах тепло. Це такі навушники, але не навушники.
  34. З Матвієм я цілувалась в губи в молодшій групі, в Ореста сиділа на колінах, а з Максом постійно сварюся...
  35. Максим - от він гарний хлопець, але так сильно б"ється!
  36. Яка гарна тьотя! Тато, а то так має бути, щоб половина цицьок було видно?
  37. Ми в садочку бавились в квіти і бджоли. Я була квіточкою, і всі хлопці на мене налетіли!
  38. Я сказала Максу, що була в Аймаксі, а він сказав, що був в АйЯрославі!
  39. Тато, у Мартусі є песик - моршинський інтер'єр! (йоркширський тер"єр)
  40. Тато, я так хотіла, щоб і тебе згадали на святі Матері !
  41. Тато, не гризи пальці, бо буду давати соску !
  42. Тато, я розумію мову жесті !
  43. (під час прогулянки на день Львова) Давайте зайдемо Кудись і купимо там Щось!
  44. Слони дуже бояться мишей, бо миші гризуть їм лапи.
  45. (ображено, кидаючи в мене овечкою, привезеною з Дубліна) "Знаєш, мені більше не потрібна твоя овечка! Даруй її іншій!"
  46. (після повернення з відрядження): А ти думав ти ще в Дубліні ? Мене нема, мами нема… Настав час тебе помучити!
  47. Материк впав, сонце сховалось, і тому наназабли вимерли...
  48. Я не піду сьогодні в садок ! Того, хто поведе мене в садочок, я не запрошу на своє День Народження!
  49. Хлопці мають ходити на роботу, і не мають в голові мозку.
  50. Тато, мені подобаються такі хлопці як ти, тільки щоб не спали в шкарпетках.
  51. Я хочу заміж за принца. Мені все одно - японець, китаєць, але щоб розмовляв українською мовою і був принцем.
  52. Тато, у нас в садочку дівчата міняються тапками! Дарка з Богдасею помінялись тапками і тепер вони друзі...
  53. Тато, а що як замість дівчини віддати дракону Смоку такого красунчика як ти ? (Краків)
  54. Хлопці сильніші за дівчат, зате дівчата - розумніші!
  55. Тато, від тебе немає ніякої користі !
  56. Коли ви будете старенькі, я вам всім помщуся!
  57. Не пришивайте мені рукавиці ! Я буду негарна !
  58. Я хочу ікру великими банками !
  59. ( в мінус 10): Зніміть з мене шапку ! Я хочу щоб було чолку видно!
  60. Ти знаєш чому пігвіни не літають ? Бо вони їдять багато риби!
  61. Я нікого ненавиджу ! Нікого-нікого, навіть тебе! 
  62. Реклама - це такий проміжок між першим і другим мультиками
  63. Знаєш скільки мене хлопців любить ? Мені навіть соромно сказати...
  64. Вчора була п"ятниця, сьогодні всі кажуть "п"ятниця" - що то таке має бути??
  65. Тато, в мене дивне почуття...
  66.  Я б скоріше вмерла, ніж вбила Україну ! І звірят мені також дуже шкода...
  67. Я сьогодні у сні - заснула!
  68. Тато, ти просто не розумієш дівчат! (послухавши суперечку між батьками)
  69.  (Дивлячись на ремонт Городоцької, побачивши маленький тракторець поруч з великими): "Маленьке тракторенятко!"
  70. Тато, мені цей мультик не подобається, "відкачай" його назад в Інтернет!
  71. Мама, давай сьогодні вночі прокинемось, і підемо шукати татові мозок!
  72. А бувають такі бомжі, які гарно прибрані, і ходять не по стежках, а де попало ? (гуляючи по карпатах)
  73. Тато, а бувають наречені в чорних сукнях?
  74. Я нікого не кохаю. Орест мене б'є, Максим дружить з Орестом, а Матвій не їсть рибу !
  75. Антибіотики?? Ооо, класс! Я люблю антибіотики, вони такі смачні!
  76. Чому це я - "сонечко" ? Я що - кругла і жовта??
  77. Мама, коли тато був малий, в нього постійно були зелені коліна. А ти собі такого чоловіка вибрала...
  78. Тато, не йди на п"янку! Там всі п"яніють!
  79. - Ярослава, чому в тебе з носа тече ? - Бо Бог мене так створив !
  80. Я перемогла тебе своєю честю і розумом ! (під час гри Олень проти Шмакозюбра)
  81. "Ти ніколи не переможеш, бо за тобою неправда йде !" (під час гри "Олень проти Шмакозюбра")
  82. Чим більше я сміюсь, тим більше я пукаю!
  83. Тато, обережно ! Задушиш малу дитину!
  84. Тато, я за тебе заміж вийду. Я собі такого чоловіка ніде не знайду.
  85. Я вам всі медалі повідриваю!
  86. Я не люблю театр, бо там немає спецефектів!

No comments: