google analytics

Friday, October 17, 2014

Storm in a glass of water

Випадок з життя. Троє друзів пересрались за дурницю, і всьому причина... слово. Ось невеличкий аналіз і робота над помилками. Провів більше для себе, але читати можна всім. Коментами з решіткою попереду позначені думки автора з приводу нищенаписаного.



Передумови

З мого боку: Настрій зашибісь. Я добре спав з 11 по 8, вранці покакав, і смачно поїв. Скайп-чат дружніх один одному людей, які не раз пили разом, і вважають себе друзями.

Старт

Перший: https://www.ted.com/talks/pia_mancini_how_to_upgrade_democracy_for_the_internet_era?embed=true&language=ru

# Враження людини, яка відкрила невідомий лінк з невідомої теми:
Другий: Нема опису ідеї. В чому суть?
Перший: ти відео подивився? 

# Хм. Розцяцькований сайт, схожий на блог з коментами. Може відео
# десь в коментах?". Відповідь:
Другий: Ні. І мені вже не подобається. Я не зрозумів з того сайту, що я маю дивитись.

# Коменти - гут. Нейтральні, спокійні:
Третій: хм. Здається коротке резюме про те що буде в відео там написано...
Перший: це не сайт ідеї, це сайт спікерів з цілого світу. Тобто не варта по його інтерфейсу судити про суть усього проекту
Другий: я значок "програти відео" побачив коли ви мені сказали що він там.

Каталізатор конфлікту!
Сказано емоційно і однозначно. 
Варто було б сказати: 
"О, є. Вони б могли зробити значок відео помітнішим."

Другий: Це не схоже на відео, і ***це поганий старт***.


Далі понеслось


# Показує зневагу:
Третій: Другий :)

# Бажання перемогти, принизивши опонента
Перший: Другий, щось сталось?

# Поглиблення конфлікту - бажання добити "опонента".
Перший: Ти надто знервований :)

Другий: чому?

# Спроба сперечатись з чужими відчуттями:
Третій: Там одразу видко що то відео - значок чіткий нормального розміру

# Бажання добити "опонента".
Перший: бляха. Другий в режимі троля. Я вирубаю скайп.

# Спроба пояснити в чому моя претензія, i загасити конфлікт:
 Другий: Джентльмени, ви сперечаєтесь з відчуттями, а Перший ще й грубіянить. Я б хотів більш конструктивної розмови, не хочу витрачати на таке час. зробив скріншот. http://snag.gy/WUwkL.jpg. Може в мене такий монік, але значок програвача таки зливається. 

# Бажання знищити "опонента". Тут, мабуть, краще було б сказати:
# "Так, значок трохи губиться, я теж не одразу помітив.". 
# Але ми йдемо далі...
Третій: Може ти не виспався?

...

Резюме

Кілька людей з зіпсованим настроєм, втрачений час, на півдня зіпсовані стосунки.

Мораль

Спілкуймось спокійно і виважено, інакше ми приречені на втрачання часу, нервів, і друзів через дурниці. Кілька формальних правил:

  1. Якщо постиш лінк - дай коротенький комент про що там. 
  2. Уникай категоричності в словах.
  3. Ні в якому разі не добивай опонента. 
  4. Дай можливість опоненту зберегти лице, якщо він неправий.
  5. Не сперечайся з чужими відчуттями. Відчуття по природі суб"єктивні, і у всіх різні. 
  6. Якщо твої слова когось образили -  попроси вибачення. Не за те,що ти сказав, а за те, що, не бажаючи цього, когось зачепив.

1 comment:

Unknown said...

нещодавно я думала, що назавжди посварилась з подругою... те, як мене це боліло цілий тиждень - дало мені розуміння цінності нашої дружби...