google analytics

Saturday, July 5, 2014

Пекельний пікап

     Одна панянка давно і безнадійно закохана в молодшого брата свого тренера з карате. В Сашка. Коли він заміняє брата на тренуваннях, вона пускає Сашкові пекельні бісики. Вона не пропускає жодних змагань, адже коханий - в списку судей. Але ця пристрасть приречена, адже Сашко старший за неї на 11 років. Йому вже 19!


      І треба ж статись такому, що заходячи на територію біля озера, охоронець здався знайомим. Сашко! Ярослава дуже знітилась, але витримала, і ми пройшли на пляж.

"Я хочу в туалет!" - заявила вона за деякий час. І ми пішли. Незважаючи на те, що туалет був близько, ми чомусь мали пройти по великому колу.

- Йдем так, буде ближче.
- Так не можна!
- Чому?
- Бо не можна, ти що, не бачиш?!
- Ні, де таке написано?
- Пішли, я покажу!

Перші два походи "в туалет" я не розумів що відбувається. А потім згадав. Сашко! Мені з самого початку видалось підозрілим те, що в туалет потрібно йти біля посту охорони, в сонцезахисних окулярах, і дуже ретельно поправивши на собі купальник. З тих часів ми ще кілька разів ходили ходили "в туалет" і "в машину", але Сашка все не було. Я вже давно все зрозумів, але вдавав, що не розгадав її підступних планів. І тоді вона все зрозуміла! Сашко ховається в зоні бару!

- Тато, я хочу пити!
- Добре, в нас є вода.
- Я хочу колу!
- Кола - отрута. Мама не дозволяє.
- Хмм... А хочеш пива? Я мамі не скажу.
- Я ж за кермом...
- А квасу хочеш? Будь ласочка, ну скажи "Так"!!
- Так!
- Все, йдем, я все покажу!
 Пиво нам наливав особисто сам Сашко. Ярославин вигляд важко передати. Вона ховалась за мене, не зводячи очей з Брата. В машині вона вислухала мамину лекцію про хлопців, а вдома сказала: "Завтра ми їдемо на озеро! Мені там дуже сподобалось!".

No comments: