google analytics

Wednesday, July 2, 2014

Ну так вровєнь віпірать

Джамшут кувалда по стенка ударил,
 трещина пошёль,пошёль, 
и к соседям ушёль!




     Ох і багато в нас варьятів. Особливу нішу займають варьяти від архітектури, які запопадливо нищать старий Львів, відверто пчихаючи на наші компетентні-імпотентні органи, які останнім часом не здатні захистити навіть самих себе. Один з таких діячів попрацював і в нашому будинку. Чуваку тре було сі магазина зробити. І турфірму. 


     І от він викупив квартиру на першому поверсі в будинку, де будь-які зміни фасада суворо заборонені, вибив в несучих стінах два гігантські проходи назовні, прихуярив до будинку металеві сходи, і обклав сходи кахелем. Сходи загородили майже весь тротуар, був великий шкандаль, але якось все сі влягло. Навіть я написав останню скаргу меру без жодної надії щось виправити. Скоріше, з прицілом збити гроші на реабілітацію будинку.

     І я б про це забув, якби не одне але. Кілька тижнів тому сусіди доповіли мені як смотряшчему, про те, що якийсь майстер брав ключі від підвалів, і підозріло довго там колупався. Я пішов дивитись. В підвалі відбувалися дивні речі. Ще за радянської влади там було влаштоване бомбосховище. Бомбосховище - це не просто яма в землі. Там є вода, електрика, туалети, і вентиляція. Все це було за роки успішно похерено мешканцями спільно з цивільною обороною м. Львова, і в нашому бомбосховищі з переліченого лишились неробочі труби вентиляції, і товстезні гермодвері. Так, доречі, в переважній більшості "бомбіків", тому коли я з початком війни почув, що "більшість бомбосховищ у Львові готова до вжитку" - мені стало дуже страшно. Так от. Оглядаючи підвал, я помітив, що бляшана вентиляційна труба, яка має діаметр 20-25 см і, доречі, йде під стелею, розрізана, в неї заварений сталевий патрубок, а в нього вставлена 100-мм труба, яка і йде в офіс на першому поверсі. 
      
       Я дивився і не розумів. Що б це могло бути? Навіщо врізатись в давно неробочу трубу вентиляції? Це вентиляція? Я непогано уявляю собі як працює вентиляція, і знаю рівень львівських майстрів в цій справі. 99% з них просто нулі, але навіть вони не могли б таке зробити. Каналізація? Я зовсім погано розбираюсь в каналізації, але те, що ця труба не каналізаційна, ясно і дитині. Ні, цього бути не може, відкидаємо. Може це тепловий насос? Качатимуть холод з підвалів, ото мудрі люди! Так я перебирав варіанти, і одного вечора поділився сумнівами з сусідом. Сусід вчинив простіше, особливо не теоретизуючи. Зачепивши шлангом трубу за загин, він розламав її в місці згину, і сказав "хай тепер їб...ться з тою трубою". Але я вирішив розібратись.

       Я знайшов телефон власника, але він не брав слухавку. Я писав йому СМСки, але він мовчав. І ось одного дня я випадково побачив, як якийсь пацан вивантажує щось будівельне з машини в той офіс.

- Добрий день. Ввічливе блаблабла, що то таке в підвалі? Ви, батєнька, ізволілі в вентиляційну трубу врізатись, і я б хотів знати для чого. Вона ж давно неробоча...
- О! А Ви не знаєте де тут є під"єднання до каналізації?
- То це каналізація?
- Так. Я думав там можна підключитись...

Whaat??


       Так, щоб зайвий раз не навантажувати читачів, і особливо читачок, технічними деталями, скажу. Що підключити каналізацію до вентиляції - це десь те саме, що включити фен в Ethernet, або, скажімо, насрати в газову трубу. Я до останнього не хотів в це вірити. Але він це зробив!!

     Мене завжди дивувало те, що нашим людям аби все непотрібне вийшло з їх хати. Далі - не їх проблеми. От в цьому випадку хай лайно ллється навіть в вентиляцію, головне що воно виходить за межі офісу. А шо?! Замовник хоче каналізацію в офіс. Куди вона піде далі - його цікавить менше всього. Хоч в вентканал. Вентиляція сильна, вона впорається!  Отак.

       Але задумайтесь. Ці люди - роблять нам ремонти, і позиціонують себе як майстри:) І таких є чимало, повірте. Я знаю...

2 comments:

errno said...

Феєричний чудак :) Але яка аллюзія до "Наброс гівна на вентилятор" :)

Unknown said...

5 хвилин сміявся з абзаце після Whaat??. Думаю, ще й завтра буду довше, коли з колегами поділюсь.